Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور درجمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: همه بر این باور هستند که بازی امروز بازی بسیار زیبایی از آب درآمد و کسانی که این بازی را از نزدیک تماشا نکردند، دیدار زیبایی را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به خاطر این مسابقه به بازیکنان و کادر فنی دو تیم تبریک می گویم، تصریح کرد: خوشحالیم که این بازی به زیبایی هرچه تمام تر برگزار شد و از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر تیمشان را تشویق کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه برد و باخت دو روی سکه است، تصریح کرد: سال‌هاست که در ورزش حضور دارم و طبیعی است که در لحظات پایانی بازی استرس داشته باشم و این موضوع کاملاً طبیعی است.

وی با بیان اینکه کارشناسان باید درباره صحنه‌های داوری مسابقه نظر دهند، اضافه کرد: امیدوارم آقای کاظمی در بازی امروز اشتباه فاحشی مرتکب نشده باشد. به نظرم درباره اخراج نیک‌نفس، بازیکن ما باید کارشناسان نظر دهند اما با این حال، امروز یک دیدار بزرگ و خاص بود و به نظرم این دومین شهرآورد فوتبال ایران است.

آذری ادامه داد: امیدوارم که داور مسابقه اشتباه نکرده باشد زیرا در بازی‌های گذشته اشتباهات بسیاری از سوی داوران سر زده و فدراسیون هم بارها در این زمینه عذرخواهی کرده است.

وی با انتقاد از بی‌توجهی شبکه‌های ملی به این بازی افزود: متأسفانه این شهرآورد بزرگ از سوی شبکه ورزش و شبکه سوم سیما پخش نشد و شاید اگر شبکه اصفهان هم برنامه پرمخاطب‌تری داشت، آن را پخش نمی‌کرد! به نظرم پخش نشدن بازی امشب توهین به فوتبال اصفهان است و این موضوع تبعیض است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: مگر زیباتر از این بازی در هفته چهارم وجود داشت. بعد می‌گویند چرا مردم در ورزشگاه‌ها عصبانی هستند. تبعیض تا کی و تا چه حد؟!

وی اضافه کرد: همه بر این باور هستند که تیم‌های اصفهانی در دهه اخیر بهترین تیم‌های ایران بوده‌اند اما نمی‌دانم که چرا این تبعیض‌ها همچنان وجود دارد.

کد خبر 4377225

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی