Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانعلی صادق‌زاده شیخان در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری فارس در مورد مراحل انجام سامانه‌های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این سامانه شامل پنج سامانه است که می‌توان به سامانه جامع تجارت (داخلی و خارجی)، سامانه ره‌گیری، سامانه شناسه کالا، سامانه جامع انبارها و سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه اینکه مراحل تکمیل این سامانه به خوبی در حال انجام است، افزود: سامانه انبارها عملیاتی و مرتبط با سامانه جامع تجارت است و ورود و خروج هر کالایی در سامانه انبارها کاملا مشخص است. 

صادق‌زاده شیخان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی انبارهای نگهداری کالاها قابل رصد است و هیچ انباری خارج از سامانه جامع تجارت قرار ندارد، به همین دلیل تعداد کشفیات کالاهای احتکاری در این انبارها در کنار گزارشات مردمی زیاد شده است. 

وی افزود: سامانه شناسه کالا با ثبت شناسه 11 گروه کالایی در حال فعالیت است و کد رهگیری هم در مورد دخانیات و تلفن همراه عملیاتی شده و در مورد سایر کالاها هم طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود. 

به گزارش فارس، سامانه جامع انبارها، امکان  مدیریت ورود و خروج کالا از مراکز نگهداری در حوزه کالاهای هدف را فراهم کرده است. 

انتهای پیام/ب     

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان

حجت الاسلام احمد صالحی گفت : این سامانه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان راه اندازی شد و شهروندان می توانند با شماره تماس ۱۱۱ مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.

 در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای است
  • افزایش تعداد واحدهای صنعتی همدان به بیش از ۱۰۰۰ واحد/ رشد ۲۰ درصدی صنعت استان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • شناسایی ۶۲ واحد آلاینده در مه ولات
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد