Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:10:18 GMT

فیلم| سهم تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی کشور زیر ۴۰ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۲۹۴

فیلم| سهم تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی کشور زیر ۴۰ درصد است

‍‍‍‍‍‍

رئیس هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس گفت: تحریم‌ها شاید بین ۳۰ تا ۴۰ درصد اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار داده است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ استانها فارس نظرات

مهرزاد مویدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم قبول کنیم که تحریم‌ها اثر 100 درصدی روی اقتصاد ما گذاشته معتقدم اگر تاثیری هم داشته شاید 30 تا 40 درصد تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عوامل درونی ما به بحث مشکلات اقتصادی کم کمک نکردند چرا که در فضاسازی‌هایی که الان است هر کسی برای خودش تصمیم می‌گیرد، مردم برای خودشان قیمت مشخص می‌کنند، مدیر کارخانه و سرمایه‌گذار برای خودش تصمیمی می‌گیرد در واقع ما شاهد یک ناهنجاری‌های اقتصادی هستیم که دود آن بیشتر در چشم کارگران می‌رود.

 

انتهای پیام/م

R41382/P1361/S6,61/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در جلسه رونمایی از «برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه متوازن آذربایجان شرقی» افزود: بخش صنعت با ۵.۲۵ درصد، کشاورزی با ۳.۵۱ درصد و خدمات با ۳.۲۹ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهم جمعیتی استان از کل کشور ۴.۷۹ درصد است، ارتقای سهم ارزش افزوده استان از اقتصاد کشور را هدف نهایی برنامه تحولی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این رقم نزدیک به چهار درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی که به نحوی در ارتباط با موضوعات کلان و متوسط رشد اقتصادی فعالیت می‌کنند باید برنامه‌های تحولی خود را به شکلی چارچوب مند ارائه داده و اساس برنامه‌ها خودمحوری دستگاه است.

فتح زاده اضافه کرد: سه مؤلفه جلب مشارکت مردم، بالا بردن میزان مشارکت بخش عمومی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در عملیاتی شدن این برنامه راهبری مهم است.

وی گفت: با اتمام برنامه و اجرای فعالیت‌هایی که تدوین شده باید بتوانیم تا پایان سال ۱۴۰۳، سهم هر بخش را در اقتصاد استان محاسبه کرده و به بهره وری، رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده مورد انتظار استان دست یابیم.

کد خبر 6085147

دیگر خبرها

  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد
  • دستیابی به رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی در شرایط تحریمی با تکیه بر تحولات بخش نفت و گاز
  • دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی در شرایط تحریمی با تکیه بر تحولات بخش نفت و گاز
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی موفق عمل کرده است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند
  • موفقیت صنعت نفت در بخش فروش در شرایط تحریمی و کمک به رشد اقتصادی کشور
  • چرا تغییر خاندوزی نمی‌تواند گره‌ای از مشکلات اقتصاد ایران را باز کند؟