Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:49:27 GMT

اعتراص یک امام جمعه به درخواست اعدام مفسدان اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۳۹۲

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه برخی ها درخواست اعدام مفسدان اقتصادی را از قوه قضاییه می کنند، عنوان کرد: مگر اعدام شوخی است که چنین درخواستی صورت می گیرد. کسی حق ندارد به قضات فشار بیاورد که احکام عجولانه بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به وجود یک رئیس‌جمهور قلدر و کم فهم در آمریکا اظهار کرد: در چنین شرایطی مذاکره با آمریکا بی فایده است کما اینکه دیگر کشورها از جمله کره شمالی و ترکیه نیز از مذاکره با این کشور پشیمان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با اشاره به لزوم برخور قاطع با مفسدان اقتصادی در کشور از سوی قوه قضائیه بیان کرد: دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر برخورد قاطع و سریع با مفسدان است هر چند حتی برخورد با این افراد هم باید عادلانه باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه برخی ها درخواست اعدام مفسدان اقتصادی را از قوه قضاییه می کنند، عنوان کرد: مگر اعدام شوخی است که چنین درخواستی صورت می گیرد. کسی حق ندارد به قضات فشار بیاورد که احکام عجولانه بدهند. 

آیت الله جزایری با اشاره به ضعف وزارتخانه امورخارجه در دیپلماسی اقتصادی بیان کرد: ما در این مدت از آنها معجزه ای ندیده ایم در حالیکه امور خارجه ترکیه در چند هفته اخیر که این کشور با مشکل مواجه شده است به سرعت با سرمایه گذارانی از چین، قطر و روسیه وارد مذاکره شده است. 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: امام جمعه اهواز قوه قضاییه وزارت امور خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین عرصه‌ای که دشمن به آن دل بسته برای پیروزی، جنگ فرهنگی و ادراکی است که باید مراقب این عرصه بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز _ شنبه یکم اردیبهشت _ با حضور مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور ۱۴۰۳، اظهار کرد: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسردکننده خواند و افزود: امروز می‌بینیم که به فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگ‌ترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، خاطرنشان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که بافکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

حجت‌الاسلام غفوری بابیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جز بهترین کارهایی است که موردعنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌) و امام زمان (عج) هم واقع خواهد شد.

کد خبر 746403

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است