Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا نسبت به خطرات آلاوس تیمش را آگاه کرد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلاوس در هفته اول لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) نسبت به مخاطرات رقیب به  آبی واناری‌ها هشدار داد.

 او گفت: انتظار دیداری مثل فصل پیش را مقابل آلاوس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلاوس معمولا در نیوکمپ خوب کار می‌کند و 2  فصل پیش هم ما را در خانه شکست داد. آنها آخرین تیمی هستند که توانسته بارسا را در نیوکمپ شکست بدهد. با آمدن آبلاردو چندین هفته پیش از پایان لیگ ماندن  خودشان را قطعی کردند و این کار کوچکی نیست. آلاوز  فشرده و نزدیک به هم بازی می‌کند. رقیب در دفاع چند لایه دارد و در ضد حملات خطرناک است.

 والورده در ادامه افزود: تقویم بازی‌ها وحشتناک است و به همین دلیل ترکیبی کامل برای رقابت کردن لازم دارید. استراحت هم برای بازیکن لازم است و به همه بازیکنان 4  هفته استراحت دادیم. بعضی‌ها زودتر برگشتند و برخی  یک هفته تعطیلات خودشان را کوتاه کردند. ما برای مبارزه در 3 جام آماده می‌شویم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!