Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم ملی هندبال مردان کشورمان در مرحله گروهی بازیهای آسیایی جاکارتا در گروه اول با تیم های مالزی و قطر بازی کرد. شاگردان زوران کاستاراتوویچ در این مرحله برابر تیم مالزی با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ پیروز شدند اما در برابر قطر چند ملیتی با نتیجه ۳۵ بر ۲۰ شکست خوردند تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هندبالیست های ایران در مرحله دوم در گروه دوم با تیم های هنگ کنگ، بحرین و کره جنوبی بازی خواهند کرد. شاگردان زوران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا برابر بحرین صاحب دو پیروزی شدند و از آن سو قرار است برابر کره ای قرار بگیرند که یکی از بهترین تیم های آسیاست. 

رده بندی کامل مسابقات هندبال مردان در مرحله گروهی به این ترتیب است : 

گروه  A: 
۱-  قطر، ۲- ایران، ۳- مالزی 

گروه  B: 
۱- کره جنوبی، ۲- ژاپن، ۳- پاکستان 

گروه  C: 
۱- عربستان صعودی، ۲- هنگ کنگ، ۳- اندونزی 

گروه  D: 
 ۱- بحرین، ۲- عراق، ۳- چین تایپه، ۴- هند 

از هر گروه دو تیم اول جواز حضور در مرحله دوم را در بین هشت تیم و در مرحله یک چهارم نهایی بدست آورد. تیم ها برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی در دو گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. 

 گروه اول:
قطر، عربستان صعودی، ژاپن، عراق 

گروه دوم:
ایران، بحرین، کره جنوبی، هنگ کنگ 

برنامه رقابتهای ایران در مرحله دوم بازیها: 

* دوشنبه ۲۹ مردادماه - ساعت ۱۲:
ایران - بحرین 

* چهارشنبه ۳۱ مردادماه - ساعت ۱۶ :
ایران - هنگ کنگ

* جمعه دوم شهریور ماه - ساعت ۱۶ :
ایران-  کره جنوبی

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازیها حضور خواهد داشت. 

کد خبر 4377229

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی بازیهای آسیایی اندونزی 2018 هندبال مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی وینفرد شفر تیم فوتبال تراکتورسازی بازی های آسیایی والیبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران