Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صاحبان گوشی‌های Pixel XL گوگل پس از آپدیت کردن گوشی‌های خود به اندروید 9.0 Pie اعلام کرده‌اند که گوشی‌های آن‌ها پس از آپدیت شدن، با شارژر سریع گوشی همخوانی ندارد و کار نمی‌کند. البته گفتنی است، این برخی از گوشی‌های Pixel پس از نصب اندروید 9.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

0
بتا با مشکل روبرو شده بودند، اما این روند پس از انتشار نسخه نهایی هم همین مشکل را دارد و رفع نشده است.

در گزارش‌هایی هم که در وبسایت Google Issue Tracker منتشر شده است، کاربران زیادی این مشکل را گزارش کرده‌اند که در نسخه چهارم بتای توسعه‌دهندگان اندروید 9.0 Pie با شارژر سریع این گوشی همخوانی ندارد و به سرعت شارژ نمی‌کند اما شرکت گوگل در جواب این کاربران در وبسایت خود نوشته است که این مشکل قابل حل شدن نیست. در نتیجه کسانی که صاحب گوشی‌های Pixel XL هستند، دیگر شارژر سریعی برای گوشی‌های خود نخواهند داشت.

در انتها باید گفت این مشکل منحصرا به گوشی‌های Pixel XL مربوط است و گوشی‌های دیگر مانند Pixel، Pixel 2 و Pixel 2 XL چنین مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

مشکل کاربران Pixel XL با نسخه جدید اندروید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟

زمان حمله اسرائیل به ایران یکی از پرسش های مکرری است که در فضای مجازی و توسط کاربران مطرح و جست و جو می شود.

به گزارش «تابناک»، این پرسش در حالی به یکی از ترندهای موتورهای جست و جو تبدیل شده و مورد توجه کاربران است که بر اساس اخبار و اطلاعات رسمی اسرائیل تصمیمی برای حمله به ایران ندارد.

بر اساس این گزارش و آنطور که رسانه های غربی اعلام کردند اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

 اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی ادعا کرد:اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

دیگر خبرها

  • ناامنی غذایی در انتظار بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!/ عکس