Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شهروز برزگر کلشانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: آزاده ها با تحمل سختی شکنجه ها و صبر خود عشق ایثار را در عمل معنا کردند و باید قدردان آن زحمتکشان باشیم.

وی افزود: اسیران دشمن در زمان جنگ تماماً نظامی بوده اما اسیران کشورمان اکثرا بسیجی و غیر نظامی بودند که این حرکت مردمی عشق به میهن را ثابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر از فرهنگ ناب اسلامی دور شده باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آزادگان نیاز اساسی دارد.

وی گفت: آزادگان با انتقال خاطرات در زمان اسارت خود به نسل های آینده کشور می‌توانند در زندگی جوانان امروزی تاثیر گذار باشند.

برزگر بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای خبیث عربی با برنامه ریزی هایی که انجام می دهند در نظر دارند مابین نظام رهبری و‌ مردم اختلاف افکنی کنند و باید آگاه باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با توطئه هایی که کرده نیروهای خدوم بسیجی و پشتیبانی نظام، حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام می کنند و این اقدام از ویژگی های بسزای انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز دشمنان جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند و با جنگ اقتصادی در میان افکار عمومی مردم درگیر بوده و باید با برنامه ریزی در مقابل آن ها ایستادگی کرد.

وی افزود: سرزمین، جمعیت و حاکمیت سه مقوله ای که همیشه به یکدیگر وابسته هستند و مسائل اقتصادی و اختلاس هایی که انجام گرفته را نباید پای حاکمیت گذاشت.

برزگر گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس مردم به صورت خودجوش برای دفاع از کشور خود بسیجی وار به میدان جنگ رفتند و امروز نیز مردم باید با حفظ وحدت ، یک صدا بودن و همکاری های لازمه در مقابل جنگ سخت اقتصادی مقابله کنند.

وی ادامه داد: از نظر وضعیت اقتصادی در جهان رتبه هجدهم را داریم و دشمن با برنامه ریزی هایی که انجام داد غافل شدیم درحالیکه دارایی های مناسبی داشته ولی احساس فقر می کنیم.

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه زمانی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید اقتصاد مقاومتی در کشور افزایش یابد تا در مقابل هجمه های دشمن پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس