Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه متبوعش از توجه به کارآفرینی در جذب رشته‌های جدید خبر داد.

سلطانعلی میر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا به بیان بخشی از برنامه‌های دانشگاه متبوعش در حوزه آموزشی پرداخت و اظهار کرد: «یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شعبه علوم و تحقیقات در مقاطع تحصیلات تکمیلی است که درخواست آن به سازمان مرکزی دانشگاه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: «در مجموع موضوع افزایش جذب دانشجو یکی از اولویت‌های دانشگاه است. در شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز طرح جابه‌جایی برخی رشته‌ها تصویب شده که منتظر اعلام نظر سازمان مرکزی هستیم.»

وی تصریح کرد: «در راستای ارائه خدمات مناسب و ارزنده آموزشی به دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان، آموزشکده سما در دلگان، میرجاوه، کنارک و قصرقند افتتاح شده و از مهر سال جاری در این شهر‎ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.»

میر گفت: «برای نخستین بار است که مرکز آموزش عالی در این شهرها مستقر می‌شود. این آموزشکده‌ها در رشته‌های فنی و کاردانی مانند کامپیوتر، مکانیک خودرو و ... فعالیت می‌کنند. رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به این آموزشکده‌ها ایجاد رشته‌های کارآفرین و کاربردی بوده است که در آینده به مرکز دانشگاهی و سپس واحد دانشگاهی تبدیل خواهند شد.»

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: «برنامه‌های مناسبی برای جذب دانشجوی خارجی از کشورهای پاکستان، افغانستان و عمان داریم که برای تحقق آنها نیازمند حمایت سازمان مرکزی هستیم. از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز می‌خواهیم با دانشگاه آزاد برای جذب رشته همکاری کنند. زیرا اکنون بسیاری از مؤسسات آموزش عالی بدون عضو هیأت علمی و امکانات دانشجو جذب می‌کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: «همایش بین‌المللی عاشورا از دیدگاه اهل سنت، آبان سال جاری و پس از اربعین با سخنرانی شخصیت‌هایی از کشورهای سراسر دنیا برگزار می‌شود.»

وی افزود: «برگزاری همایش موعود و همایش‌هایی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هر ماه و از مهر سال جاری از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان است.»

انتهای پیام/4062/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: 40 نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، 40 نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه های این هفته در استان گفت: محور برنامه های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • کرامت‌بخشی بهترین روش در بازدهی امور فرهنگی است
  • سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد