Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری المنار، وزارت امور خارجه سوریه تصمیم رژیم آل سعود را برای کمک یکصد میلیون دلاری به ائتلاف آمريکايي و گروه های تروریستی در سوریه محکوم کرد.

یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای به تصمیم عربستان برای کمک یکصد میلیون دلاری به ائتلاف به اصطلاح بین المللی به رهبری آمریکا در سوریه واکنش نشان داد و تأکید کرد: تصمیم رژیم آل سعود -که همواره علیه منافع امت عربی توطئه چینی کرده است- برای کمک یکصد میلیون دلاری به ائتلاف غیر قانونی به رهبری آمریکا در چارچوب سرسپردگی کامل به دولت آمریکا و علیه منافع ساکنان نجد و حجاز صورت می گیرد که بیشتر از هر طرف دیگری به این پول ها نیاز دارند و از فقر و رکود اقتصادی هولناک در زندگی روزمره خود رنج می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اين بيانيه آمده است: حمایت آل سعود از ائتلاف بین المللی و تروریسم و هر طرفی که در کشتار ملت سوریه و نابودی زیر ساخت های آن نقش داشته است، به لحاظ اخلاقی پذیرفتنی نیست و در راستای تلاش برای بازداشتن ارتش سوریه از کسب پیروزی های بیشتر بر تروریست ها در شمال سوریه، طولانی کردن بحران در سوریه و حمایت از نیروهایی قرار دارد که سرزمین و ملت سوریه را تهدید می کنند. دولت سوریه سیاست های پست رژیم آل سعود را در این زمینه محکوم می کند و خواهان متوقف شدن آن است و بار دیگر از کشورهای عضو ائتلاف آمریکایی می خواهد هر چه سریعتر از این ائتلاف خارج شوند زیرا حضور در آن فقط به تروریست ها و قاتلان سود می رساند و امنیت و صلح را در منطقه تهدید می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بيانيه سوريه عربستان ائتلاف واکنش آمريکا تروريسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود