Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون دادستان مشهد گفت: 6 عضو یک باند مخوف شمشیر به دست که با حمله به خودروی حامل «طلافروشان کیفی» و ایجاد رعب و وحشت در بولوار فرودگاه مشهد ، حدود 10 کیلوگرم طلا را سرقت کرده بودند ، سپیده دم امروز در زندان مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

قاضی حیدری افزود: این افراد در چهاردهم مهر سال 94 با طراحی نقشه قبلی و با انجام سرقت مسلحانه کیف حاوی 10 کیلوگرم طلا متعلق به یکی از مسافران پرواز اصفهان – مشهد را سرقت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان ادامه داد: سرکرده این باند به نام میثم به علت اینکه 20 سال قبل در زمینه طلاسازی کار می کرد ، طلافروشان کیفی را می شناخت و با اجیر کردن پنج نفر دیگر نقشه این سرقت را کشیده بود.

قاضی حیدری گفت: اعضای این باند با اقدامات مجرمانه خود ، ناامنی اقتصادی را در بین «طلافروشان کیفی» و کسبه به راه انداخته بودند به طوری که بسیاری از آنان در اصفهان و مشهد خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با این گونه جرایم بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرقت مسلحانه اعدام باند سرقت مسلحانه طلافروشان کیفی قاضی حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۲۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر هندیجان با شاخص ۱۰۸ و ایستگاه‌های استانداری، نیوساید و اداره کل محیط زیست در اهواز به ترتیب ۱۳۵، ۱۲۵ و ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

همچنین شهر‌های امیدیه، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، دزفول، سوسنگرد، شادگان، کارون و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

در این مدت هوای شهر‌های رامشیر، رامهرمز، شوش و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارد.

بر اساس این گزارش سال گذشته اهواز هیچ روز سالم و پاکی را نداشت.

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و... موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا " ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ‌خرید و فروش اموال دزدی
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد