Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان و مراسم روز خبرنگار، جمعه شب 26 مردادماه با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در تالار هلال زاهدان برگزار شد.
محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم بیان کرد: هر انسانی دارای هویت‌های مختلفی است و هویت شغلی هر فرد به یک سرسلسله باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سر سلسله شغل خبرنگاری به انبیای الهی برمی‌گردد، چرا که آن بزرگواران خبر را از منبع اصلی آن یعنی پروردگار عالم دریافت می‌کردند و با رعایت اصل امانت، آن را به جامعه منتقل می‌کردند؛ بنابراین خبرنگاران باید جایگاه خود را بدانند.
محمدهادی طهرانی‌مقدم، مدیرعامل خانه مطبوعات استان نیز در این مراسم بیان کرد: در سیستان و بلوچستان 121 رسانه دارای مجوز فعالیت می‌کنند که 82 رسانه چاپی و 39 رسانه الکترونیکی هستند.
وی اظهار کرد: پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تیرماه امسال فراخوان داد و اصحاب رسانه تا ابتدای مردادماه فرصت داشتند تا نسبت به ارسال آثار در 9 بخش اقدام کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان افزود: تعداد 160 نفر با 267 اثر در این جشنواره شرکت کردند و 5 نفر از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه رسانه و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری آثار را برعهده داشتند.
گفتنی است، در این مراسم از 25 خبرنگار برگزیده تجلیل به‌عمل آمد که هادی محمدی، خبرنگار ایکنا سیستان‌ و بلوچستان نیز به‌عنوان نفر دوم بخش «یادداشت و سرمقاله» مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا جشنواره مطبوعات جشنواره مطبوعات سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی