Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@20:01:53 GMT

حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۱۸۹

حریفان تکواندوکاران ایران مشخص شدند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های تکواندوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز یکشنبه 28 مردادماه به مدت 5 روز در «جاکارتا» اندونزی برگزار می‌شود.
بر این اساس، مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها، جمعه انجام شد و هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند.
مسابقات پومسه روز یکشنبه 28 مردادماه برگزار خواهد شد و در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بختیار در بخش انفرادی در اولین دیدار با نماینده کامبوج رقابت می‌کند و سلحشوری نیز ابتدا باید با پومسه‌رو ماکائو دیدار خواهد کرد.
در بخش تیمی 3 نفره مردان ایران با برنده دیدار فیلیپین و عربستان سعودی دیدار می کنند و در بخش تیمی زنان نیز نمایندگان کشورمان در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی رقابت خواهند کرد.
هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.
رقابت‌های کیوروگی (مبارزه) نیز از روز دوشنبه، 29 مردادماه آغاز خواهد شد.

*رقابتهای مردان :
در جریان مسابقات تکواندو، در وزن منهای 58 کیلوگرم «فرزان عاشورزاده» پس از یک دور استراحت، ابتدا باید به مصاف برنده دیدار کامبوج و تاجیکستان برود.
در وزن منهای 63 کیلوگرم «میرهاشم حسینی» در گام نخست با قرعه نخست رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده پیکار فیلیپین و قطر قرار می‌گیرد.
در وزن منهای 68 کیلوگرم «امیرمحمد بخشی» نماینده کشورمان است که پس از یک دور استراحت در اولین دیدار با پیروز مبارزه افغانستان و ازبکستان دیدار خواهد کرد.
در وزن منهای 80 کیلوگرم «مهدی خدابخشی» ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دیدار کره‌جنوبی و بوتان قرار می گیرد.
در وزن به اضافه 80 کیلوگرم «سعید رجبی» در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018 و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد 2017می‌رود.

*رقابتهای زنان :
در وزن منهای 49 کیلوگرم «ناهید کیانی» در اولین مبارزه با «آشمیتا خادکا» از نپال دیدار می کند و پس از آن به مصاف برنده قزاقستان و فیلیپین می‌رود.
در وزن منهای 53 کیلوگرم «الهه شیدایی» در گام نخست می‌بایست با «رضیه آراگون» از فیلیپین دیدار کند و پس از آن به مصاف برنده قزاقستان و ازبکستان می‌رود.
در وزن منهای 57 کیلوگرم «پریسا جوادی» در اولین مبارزه با «مارژان تولپبرگنوا» از قزاقستان رو به رو می شود و در ادامه رو در روی «زونگشی لو» از چین، نایب قهرمان آسیا 2018 قرار می گیرد.
در وزن منهای 67 کیلوگرم «ملیکا میرحسینی» در نخستین دیدار رو در روی «تی خیم باک» از ویتنام قرار می گیرد و پس از با برنده پیکار سریلانکا و اردن دیدار خواهد کرد.
در وزن به اضافه 67 کیلوگرم «زهرا پوراسماعیل» ابتدا به مصاف «اسوتلوا اوسیپوا» از ازبکستان می رود و پس از آن روی با برنده دیدار سریلانکا و کامبوج، مبارزه می کند.
هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» است و در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری را برعهده دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران بازی های آسیایی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند