Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:17:31 GMT

کشف احتکار لوازم خودرو در بابل با هشیاری بسیجیان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۲۰۵

کشف احتکار لوازم خودرو در بابل با هشیاری بسیجیان

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل گفت: سربازان گمنام سپاه شهرستان بابل با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی این شهرستان انبار لوازم یدکی خودرو بدون نام و نشان با حدود ۳۵۰۰ نوع کالا را در یکی از محلات بابل کشف کردند.
فیروزجایی افزود:مالکان این انبارهیچ شعبه یا مغازه‌ای برای فروش محصولات انبار شده خود نداشتند و کالا‌ها را بصورت خودرویی و سیار پخش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو از غیر مجاز بودن این انبار خبر داد و افزود: تا این تاریخ مجوزی برای فعالیت آن صادر نشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل با بیان اینکه این انبار اکنون پلمپ شده است، افزود: ارزش این محموله پس از بررسی توسط بازرسان صنعت معدن تجارت بابل اعلام می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب