Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@13:47:19 GMT

بمب شفر:شاید تیام به استقلال برگردد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۲۳۳

هنوز ماجرای تیام یکی از معماهای بزرگ تیم استقلال در این تابستان است و درست معلوم نشد که این مهاجم آفریقایی که یک نیم فصل فوق العاده را با آبی پوشان پشت سر گذاشت، چطور از این تیم به طرز ناگهانی جدا شد. البته نحوه انعقاد قرارداد باشگاه استقلال با این بازیکن یکی از دردسرهای اصلی بود که باعث این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر که عامل اصلی آمدن تیام به استقلال بود در جدیدترین صحبت هایش ابعاد جدیدی از این اتفاق را فاش کرده است. سرمربی آلمانی استقلال در یک مصاحبه تلویزیونی در این مورد گفته است: «تیام نیز یک بازیکن خوش شانس برای استقلال بود. بازیکن سنگالی بود و من را به دلیل حضور در آفریقا می شناخت. او خیلی خوب بازی کرد اما مشکل کوچکی میان باشگاه و تیام وجود داشت. اشتباه این بازیکن این بود که مدیر برنامه های زیادی داشت و به برخی از آنها که در بلژیک و دیگر کشورها حضور داشتند اعتماد کرد و اکنون در امارات است؛ کشوری که شاید ۲ هزار هوادار دارد و البته این تصمیم تیام است و ما نمی توانیم درباره او نظر بدهیم. اگر در استقلال می ماند، بازی با السد یک شانس بزرگ برای او بود. تیام بازیکن خوبی است و این تصمیمی است که گرفته و شاید بعد از دو ماه بازگردد.»

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،علی پروین می‌گوید جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست و اگر او به جای درویش بود به بازیکن پولکی می گفت خداحافظ!  شاید کلیت حرف علی پروین درست باشد.اسطوره پرسپولیس ۳۰ سال قبل می‌گفت اگر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید باید یک پولی هم از جیب بدهد. پروین با این جمله می‌خواست ارزش پیراهن پرسپولیس را یادآوری کند که به طور کلی حرف درستی هم بود اما زمانه به معنای واقعی کلمه عوض شده و متر و معیارهای الان حتی با دو سال پیش هم قابل مقایسه نیست. 

محض اطلاع علی پروین همین حالا بازیکنان پرسپولیس و استقلال به شدت پولکی هستند و البته بسیاری از بازیکنان پولکی دیگر هم در تیم‌های متمول لیگ برتری بازی می‌کنند.کسانی که سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را دارند و سال‌ها با قلب قرمز و آبی و نشان دادن عدد ۶ و ۴ حسابی تعصب خود را به رخ می‌کشیدند. 

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

از علی پروین عزیز باید پرسید اگر پسر شما هنوز فوتبال بازی می‌کرد و با پیشنهاد ۱۱۰ میلیارد تومانی یک تیم پولدار مواجه می‌شد آیا به او توصیه می‌کردید که در پرسپولیس بماند؟ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با زمان جلو برویم و دورانی که می‌گفتند پیراهن پرسپولیس و استقلال ارزش دارد و بازیکنان به خاطر این پیراهن باید قید پیشنهادهای بهتر را بزنند،سال‌هاست که تمام شده است. حتی همان ۳۰ سال پیش هم تیم‌هایی مثل کشاورز و تجارت و بعدها بهمن بسیاری از متر و معیارهای مالی در فوتبال ایران را عوض کردند. حالا سه دهه از آن زمان گذشته و بعضی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن حتی دلار خرج می‌کنند و کاری هم ندارند که دلار مثلاً ۵۰ هزار تومان است یا ۷۰ هزار تومان! 

علی پروین البته نیت بدی ندارد و با مدیرعامل پرسپولیس هم حسابی رفیق است اما باید بپذیرد این پول است که رنگ پیراهن‌ها را تعیین می‌کند و مردم هم خوشبختانه یا متاسفانه بعد از یک مدت همه چیز را فراموش می‌کنند.خوب به خاطر داریم که سال‌ها قبل بازیکنی از استقلال به یک تیم صنعتی رفت و در شرایط بد مالی استقلال را تنها گذاشت اما دو سال بعد که برگشت با شعار (فلانی با تعصب) به شدت از روی سکوها تشویق شد! با این شیوه مطمئنا پول نقش اول نقل و انتقالات فوتبال ایران را دارد و حتی اگر پروین هم مدیرعامل پرسپولیس بود شاید ناچار می شد از مواضع 30 ساله خود کوتاه بیاید و برای حفظ بازیکنان تیمش یا جذب ستاره ها سر کیسه را شل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است