Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل به نقل از فاکس‌نیوز، امواج دریای برینگ، موجودی عجیب را با ظاهری پشمالو و بدون صورت یا چشمانی مشخص به ساحل کامچاتکا واقع در روسیه آوردند. برخی از بومیان احتمال دادند این موجود عظیم‌الجثه لاشه یک اختاپوس باشد و برخی دیگر این لاشه بدبو را متعلق به ماموت‌ها دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرگی کورنِو، زیست‌شناس دریایی که در موسسه تحقیقات شیلات و اقیانوس‌نگاری روسیه (VNIRO)، مشغول به کار است بر این باور است که آنچه امواج به ساحل آورده بخشی از یک لاشه نهنگ است که مدتها از مرگش می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: لاشه موجود عجیب عظیم‌الجثه در سواحل اندونزی + فیلم

به گفته او، دریا، زمان و جانوران بزرگ و کوچک می‌توانند لاشه نهنگ را به شکلی شگفت‌آور تغییر دهند و آنچه به ساحل رسیده تنها بخشی از لاشه یک نهنگ است نه کل آن.

هنوز مشخص نیست که آیا دانشمندان بخشی از بافت این موجود شگفت‌انگیز را مورد آزمایش دی‌ان‌ای قرار داده‌اند یا نه اما این اولین بار نیست که امواج اقیانوس، موجودی عظیم‌الجثه و پشمالو را به ساحل می‌آورند.

طی یک سال گذشته، دو مورد مشابه دیگر هم توسط امواج به سواحل اندونزی و فیلیپین رسیده که متخصصان دریایی، آنها را بخشی از لاشه نهنگ دانسته‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

سوغات شگفت‌آور اقیانوس برای ساحل روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج آرام خزری در مازندران

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۷ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ببینید | کشف لاشه موشک احتمالا اسرائیلی در بغداد
  • تصاویری از لحظه سقوط و لاشه بمب‌افکن غول‌پیکر روسیه
  • امواج آرام خزری در مازندران
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • ال‌ نینو رو به پایان است؟
  • (ویدئو) عبور تمساح عظیم‌الجثه از جاده
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر