Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:56:01 GMT

دستگیری 40 زن و مرد در پارتی شبانه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۳۳۴

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: 40 جوان و نوجوان که در پارتی شبانه حضور داشتند با حضور و دستور به موقع قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی و ماموران انتظامی در حومه شهر بیرجند دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، محمدرضا اعراب شیبانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: میانگین سنی متهمان بین 20 تا 35 سال بود که از این تعداد 16 مرد و 24 زن حسب مشاهدات عینی قاضی با اتهام شرب و نگهداری خمر و سایر مفاسد اجتماعی در شب های اخیر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی استان به ریاست دادستان مرکز استان، اعضای محاکم قضایی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که مفاسد و آسیب های اجتماعی به صورت کاملا فنی در آن رصد و پیگیری می شود.

معاون دادستان بیرجند اظهار داشت: مفاسد اجتماعی استان در این کمیسیون پیگیری و با همکاری و مشارکت اعضا در مورد برخورد بازدارنده با مفاسد تصمیم گیری می شود.

وی گفت: خانواده ها از فرزندان خود مراقبت کنند زیرا در قریب به اتفاق جشن های شبانه (پارتی) افراد اقدام به شرب خمر و استفاده از روانگردان ها می کنند که این جشن ها از حالت یک جشن ساده خارج می شود.

اعراب شیبانی افزود: این پرونده به قید فوریت و با تاکید دادستان در شعبه اول دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب بیرجند توسط قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی رسیدگی می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودرو‌ها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیرو‌های راهداری بیش از ۳۸ مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

وی گفت: براساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در ۱۲ محور از شهر‌های این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی به فعالیت و استقرار ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۵۶ نیروی راهدار با ۳۱ دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کارگیری شد.

چشمه خاور ادامه داد: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌شود پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله