Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:28:49 GMT

سایه سنگین خرید جدید بر سر دروازه‎بان رئال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۳۹۸

سایه سنگین خرید جدید بر سر دروازه‎بان رئال

به گزارش خبرگزاری مهر، شکست در سوپرکاپ اروپا باعث شد توجه‌ها جلب مشکلاتی در تیم فوتبال رئال مادرید شوند. اما بیشترین مشکل مربوط به کیلور ناواس است که ۴ گل دریافت کرد. او حالا می‎داند که تایبوت کورتوا، دروازه‏‎بان جدید و تازه خریداری شده رئال در انتظار است.

نتیجه بازی در تالین مشکلات رئال مادرید را بیشتر هم کرد و یکی از بیشترین صدماتی که زد مطمئنا به دروازه‌‏بان این تیم بود که مدت‌هاست در باشگاه منتظر لغزشی از سوی او هستند تا فرد دیگری را جایگزینش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپتگی تصمیم گرفت از ناواس دفاع کند و به کورتوا با این بهانه که تمرین نکرده بازی ندهد. اما بعد از بازی مشکلات زیادی برای آقای مربی ایجاد شد و حالا او باید قبل از بازی مقابل ختافه این مشکلات را مدیریت کند. او باید همچنین تصمیم بگیرد که دروازه‏‌بان شماره یکش چه کسی خواهد بود. تصمیمی باید بگیرد که اصلا برایش آسان نخواهد بود.

شکست مقابل اتلتیکومادرید به کل تیم صدمه زد، اما برای ناواس شرایط بسیار سخت‎تر بود، او حالا اصلا فاکتوری ندارد که نشان دهد نسبت به دروازه‏‌بان بلژیکی تازه‎وارد برتری دارد.

کد خبر 4376778

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا کیلور ناواس مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد بازی های آسیایی کشتی فرنگی وینفرد شفر تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم والیبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!

سبک بازی لوس‌بلانکوس در جریان پیروزی مقابل منچسترسیتی در اتحاد بسیار مورد بحث قرار گرفته‌است.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در دفاع کردن با حداکثر نفرات هیچ ایرادی نمی‌بیند.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعاتی دیگر در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا به مصاف هم می‌روند. جدالی که می‌تواند سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

به تازگی قسمت جالبی از نشست خبری کارلو آنچلوتی، پیرامون سبک بازی رئال مادرید در جریان پیروزی دراماتیک مقابل منچسترسیتی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده‌است. از نظر آنچلوتی، دفاع حداکثری مقابل حریفی که سراپا حمله‌است، نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه رئال مادرید در صورت لزوم در مسابقات مهم بعدی باز هم این استراتژی را در زمین پیاده خواهد کرد.

ما دیدیم که شما مقابل منچسترسیتی از سیستم دفاعی ۵ نفره استفاده کردید. آیا ممکنه دوباره شاهد این سیستم باشیم؟

بله. زمانی که ۵ دقیقه به پایان بازی مانده و نیاز به دفاع از نتیجه دارید، می‌توانیم با ۵، ۶ یا حتی ۷ نفر دفاع کنیم. اگر امکانش باشد حتی با ۲ دروازه‌بان هم بازی می‌کنیم! (می‌خندد).

 

آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست