Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@04:00:51 GMT

بازیکنان پرسپولیس مهمان کنسرت محسن ابراهیم زاده شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۵۱۱

تازه‌ترین کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان به رهبری «رضا لعمانی» شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : تازه‌ترین کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان به رهبری «رضا لعمانی» شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش رسانه نوا، محسن ابراهیم زاده در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعات خود از جمله دونه دونه، شبگردی، پای ثابتم، عاشق شدن و… را برای هوادرانش اجرا کرد.

رضا لعمانی- رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک، امید قدسی- ویولن، فاروق آزادیان- تار، سیاوش کریمی نژاد- درامز، کارن زیاری- کیبورد و امید مولوی- گیتار الکتریک اعضای ارکستر محسن ابراهیم زاده را تشکیل دادند.

حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از جمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

گفتنی‌است؛ این کنسرت به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» برگزار شد.
رسانه نوا
کد خبر: ۵۴۰۵۳۳ تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس محسن ابراهیم زاده کنسرت برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روز پنج شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش در آمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت و لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمد رضا برزین، صادق شیخ زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری ازهوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

در این اجرا علاوه بر صادق شیخ زاده (آواز)، محمدرضا برزین (نوازنده سه تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه تار بم و سه تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی ( نوازنده ساز‌های کوبه‌ای) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند جهت دریافت کارت ورودی به روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • یک منوی داغ از کنسرت‌های بهاری