Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:42:40 GMT

ساخت ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان شادگان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۵۹۳

ساخت ۸ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان شادگان

مهران غنوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این پروژه ها شامل ساختمان مرکزی ستاد شبکه بهداشت و درمان، مرکز جامع آموزشگاه بهورزی، مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهری، پایگاه فوریت های پزشکی خوردورق، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی عبودی و مرکز جامع خدمات سلامت روستایی سالمی دو می باشد.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه طرح تحول سلامت در بخش‌های بهداشت و درمان موفق به جذب اعتبارات مناسبی برای تکمیل زیرساخت‌های بخش سلامت و نوسازی و گسترش فضاهای بهداشتی درمانی شهرستان شده ایم، افزود: درسطح شهرستان شادگان ۸ پروژه بهداشتی درمانی در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غنوی با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به مردم اظهار کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند و مجموعه، تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با بهسازی فضاهای فیزیکی، تأمین تجهیزات پزشکی و جذب کادر مجرب، خدمات بهداشتی درمانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید رسیدگی به حوزه سلامت و توجه به بهداشت مردم با عنوان طرح تحول سلامت است که در این راستا وزارت بهداشت و درمان اقدامات گسترده‌ای را برای تسهیل دریافت خدمات درمانی توسط مردم و توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت به انجام رسانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در پایان گفت: توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم.

کد خبر 4377115

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان سلامت خوزستان شادگان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان