Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ورود آزادگان سرافراز میهن اسلامی به کشور با حضور خبرنگار اعزامی صدا و سیما به سوریه, اسرای امیدیه و خانواده‌هایشان در شبسان مسجد جامع قدس امیدیه برگزار شد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازامیدیه، به مناسبت ورود اسرای جنگ تحمیلی به ایران شامگاه جمعه آئینی در شبستان مسجد جامع قدس امیدیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور حسن شمشادی خبرنگار اعزامی صدا و سیما به سوریه همراه بود، آزادگان شهرستان به همراه خانواده هایشان حضور یافته بودند.

"سوریه و عراق" و "سال روز ورود آزادگان به میهن" دو محور اصلی سخنان شمشادی بود که وی در آن ها به تبیین جریان جنگ در این دو کشور و بازگشت اسرای جنگ تحمیلی به وطن پرداخت.

خاطره‌گویی اسرا بخش دیگری از این برنامه بود که در آن ‌آزادگان امیدیه‌ای به بیان خاطرات دوران جنگ خود پرداختند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی