Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@10:48:30 GMT

نمایندگان طالبان با مقام‌های اندونزی مذاکره کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۲۸۵۷

به گزارش خرداد و به نقل از ایسنا، به نقل از بی‌بی‌سی، محمد سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان، با اعلام این موضوع گفته است که هیئت طالبان با معاون رئیس جمهوری، وزیر خارجه و نماینده رئیس جمهوری اندونزی در امور افغانستان دیدار کرده‌اند.
ریاست این هیئت را عباس استانکزی، رئیس نمایندگی سیاسی طالبان در قطر بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر دیدار مقام‌های دولت اندونزی با هیئت طالبان در حالی منتشر می‌شود که این گروه در روزهای اخیر حملات شدیدی را انجام داده است.
نمایندگان طالبان کمتر از یک هفته پیش هم با مقام‌های دولت ازبکستان دیداری داشتند. هیات طالبان با مقام‌های ازبکستان در تاشکند دیدار کرد.
طالبان گفته است که در ملاقات با مقام‌های دولت اندونزی درباره روند صلح و خروج نیروهای خارجی از افغانستان بحث شده است.
به گفته نماینده طالبان مذاکره با مقام‌های اندونزی در تاریخ ١٢ تا ١٥ اوت انجام شده است.
اندونزی پیش از این میزبان یک نشست علمای مسلمان بود که در آن انجام حملات انتحاری "خلاف اصول اسلام" خوانده شد. گروه طالبان مکررا از حملات انتحاری استفاده می‌کند. برچسب ها: افغانستان ، طالبان ، ترور ، تروریسم ، داعش ، اندونزی

منبع: خرداد

کلیدواژه: افغانستان طالبان ترور تروریسم داعش اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان