Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:29:11 GMT

سه نفر در تصادف رانندگی جاده ای زنجان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۳۱۱۱

سه نفر در تصادف رانندگی جاده ای زنجان کشته شدند

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته بر اثر وقوع سه فقره تصادف رانندگی منجر به فوت، سه تن کشته و 10 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست که حوالی ساعت پنج بامداد امروز /27 مرداد/ در کیلومتر 15 خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین و به علت برخورد یک دستگاه کامیون با کامیون بنز و خودروی سواری اتفاق افتاد راننده مقصر حادثه جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: راننده کامیون ولوو بر اثر خستگی و خواب آلودگی در وهله نخست با قسمت پشت یک دستگاه کامیون بنز متوقف شده در شانه خاکی آزاد راه و سپس با خودروی سواری عبوری از محل برخورد کرده و این حادثه تلخ را رقم زد.
عظیمی افزود: ساعت 22:30 جمعه شب /26 مرداد/ نیز در کیلومتر 23 راه فرعی روستای ده شیر در شهرستان خدابنده، یک دستگاه موتورسیکلت با قسمت پشت یک دستگاه تراکتور درحال حرکت به شدت برخورد کرد و راکب جان خود را از دست داد که راننده تراکتور به علت نقص سیستم روشنایی وسیله نقلیه در اختیار، مقصر حادثه شناخته شد.
وی ادامه داد: ساعت 14:30 روز جمعه /26 مرداد/ در کیلومتر 45 مسیر ارتباطی زنجان - دندی بر اثر واژگونی و خروج از جاده یک دستگاه خودروی سواری به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، یک نفر جان باخت و 2 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.
عظیمی یادآور شد: ساعت 3:35 بامداد امروز شنبه /27 مرداد/ در کیلومتر 95 باند شمالی آزاد راه زنجان - قزوین، بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی سواری سه سرنشین از مینی بوس و یک تن از سرنشینان خودروی سواری مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند.
وی تصریح کرد: برخورد سه دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان - بیجار و واژگونی یک دستگاه تریلر حاوی بار پوکه معدنی در باند جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین نیز، از دیگر تصادفات رخ داده در این استان بود که مجروحان آن به بیمارستان منتقل شدند.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از ابتدای مرداد جاری تاکنون 31 نفر بر اثر سوانح رانندگی در مسیرهای ارتباط جاده ای استان زنجان کشته شدند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون 104 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل وقوع تصادف رانندگی جان باختند که اغلب این سوانح نیز در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و به علت واژگونی اتفاق افتاده است.
در چهار ماه نخست امسال (فروردین تا پایان تیر) 73 نفر و در مدت مشابه سال قبل 63 نفر بر اثر وقوع تصادف های جاده ای در زنجان کشته شدند.
کشته های تصادف های رانندگی جاده ای زنجان طی سال 94 238 نفر، سال 95 به تعداد 222 نفر و سال 96 نیز به 219 نفر رسید.
عمده دلیل وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی زنجان، توجه نداشتن رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس تصادف رانندگي فوتي و خسارتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد