Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان در بازدید از منازل خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد این استان گزارشی از آخرین وضعیت بهره‌مندی خانوارهای زندانی نیازمند از حمایت های این نهاد ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در چهارماهه نخست سالجاری پرداخت کمک معیشت به صورت ماهیانه، وام اشتغال‌زایی و قرض الحسنه، کمک هزینه تحصیلی شامل دانش آموزی و دانشجویی، ساخت مسکن، کمک موردی، به هزار و ۶۱۴ خانوار زندانی این استان انجام شده است.

وی افزود: خانوارهای زندانی در صورت داشتن معرفی نامه از اداره کل زندان های این استان یا مراجع ذی صلاح و استحقاق توسط مددکاران این نهاد در چرخه حمایتی کمیته امداد قرار گرفته و مشمول استفاده از تسهیلات و خدمات منظور شده خواهند بود.

عبادی با اشاره به اینکه خانوار‌های زندانیان نیازمند تا زمان آزادی سرپرست از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: در زمینه روند شناسایی این خانوار ها در مرحله نخست افراد با خوداظهاری به این نهاد مراجعه می کنند و بخشی دیگر با ارایه معرفی از اداره کل زندان‌های استان سیستان و یلوچستان یا توسط موسسات خیریه و سایر مراجع ذی‌صلاح معرفی می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: این نهاد برای اینکه به خانوارهای دارای سرپرست زندانی نیازمند که امکانات اولیه یا وسایل اشتغال خود را نداشته کمک کند علاوه بر اینکه اعضای خانواده مانند سایر مددجویان از تمام خدمات این نهاد بهره مند هستند نسبت به کارآموزی و ایجاد اشتغال برای آنها اقدام خواهد کرد.

وی گفت: همچنین براساس انعقاد تفاهم نامه میان این نهاد و اداره کل زندان های این استان آزادی سرپرست خانوار تحت حمایت به این نهاد اعلام تا نسبت به تعیین نیاز متقاضی و تعیین کمیت و کیفیت نوع مشکل ضمن تمهید خدمات موثر زمینه ‌ی توانمندسازی فرد و خانواده را فراهم کرد.

شایان ذکر است، در این دیدار از دو خانوار تحت حمایت مشترک کمیته امداد و اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان بازدید و راهکارهایی در زمینه چگونگی حل مشکلات، ایجاد اشتغال و پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و وام‌های قرض الحسنه ارایه و همچنین سبدهای غذایی تهیه و به آنها اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است