Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:57:58 GMT

مثل فرزند خودم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۳۳۰۷

مثل فرزند خودم


رقیه احمدی، مدیر عامل مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام مهر، مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند، طرح «مثل فرزند خودم» را با هدف نشاندن امید و نشاط در دل دانش آموزان نیازمند را اجرا می‌کند.
وی افزود: خیران می‌توانند برای شادمانی دانش‌آموزان نیازمند، با واریز 50 هزار تومان برای خرید لوازم التحریر یک دانش‌آموز، در این طرح شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل مجمع خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند یادآور شد: افراد می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 5892101217130232 واریز کرده تا در شادی دل‌های کوچک سهیم باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند