Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه؛ 27 مرداد ماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دو بار قصاص مجازات عاشق کینه توز/ جوان عاشق خانه دختر مورد علاقه‌اش را به آتش کشید

مرد جوان که به‌خاطر یک دختر درجنایتی هولناک دو مرد جوان را به کشتن داده بود پس از محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری به دو بار قصاص نفس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 سارق خودروی حامل طلا در مشهد به دار آویخته شدند

شش عضو یک باند مخوف شمشیر به دست که با حمله به خودروی حامل «طلافروشان کیفی» و ایجاد رعب و وحشت در بولوار فرودگاه مشهد، حدود ۱۰ کیلوگرم طلا را سرقت کردند، سپیده دم امروز در زندان مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران همچنان در انتظار قرعه کشی خودروی طرح جوانی جمعیت

در سال‌های اخیر کاهش جمعیت جوان کشور زنگ خطری را به صدا درآورد و موجب نگرانی دولتمردان شد. به همین منظور دولت در راستای بالا رفتن جمعیت جوان کشور بسته تشویقی و حمایتی را برای زوجین در نظر گرفت. یکی از این مزایا اعطای خودرو به مادران بیش از دو فرزند است.

شهروند خبرنگار ما گفت: یکسال گذشته در طرح مادران برای خودرو ثبت نام کرده اند اما بعد از گذشت یکسال همچنان در انتظار انجام قرعه کشی مانده اند. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با عرض سلام و ادب خدمت شما وعرض خسته نباشید. لطفا پیگیری نمایید که چرا قرعه کشی طرح مادران اجرا نمی‌شود بنده یکسال است که فرزندم متولد شده ولی هنوز خبری از قرعه کشی خودرو نیست. خواهش می‌کنم پیگیری نمایید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • مادران همچنان در انتظار قرعه کشی خودروی طرح جوانی جمعیت