Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:05:51 GMT

آزادگان به تآسی از عاشورا درس آزادگی آموختند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۳۵۶۸

آزادگان به تآسی از عاشورا درس آزادگی آموختند

به گزارش ایکنا از کرمان، علی شفیعی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان کرمان دیروز جمعه، 26 مرداد در گردهمایی آزادگان سراسر استان کرمان گفت: آزادگان نقش بسیار مهمی در انقلاب و جنگ ایفا کردند.
وی با بیان اینکه اگر ایثارگری و شهامت و از خود گذشتگی این آزادگان نبود امروز معلوم نبود کشور دچار چه مشکلاتی عظیمی بود، تصریح کرد: آزادگان به تاسی از امام حسین(ع) و درس گرفتن از عاشورا درس آزادگی را آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد: آنچه امروز در رابطه با ایثارگری مطرح می‌شود با واقعیت‌های روزگار فاصله دارد و ایثارگران از امکاناتی که در جامعه مطرح است فاصله زیادی دارند واز آن محروم هستند.
شفیعی افزود: این عزیزان در آن زمان دست از همه زندگی و دنیا کشیدند و رفتند به مصاف دشمن و من معتقدم یک شب در اردوگاه سخت اسارت به همه عمر من ارزش دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد شفیعی آزادگان عاشورا آزادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب‌شرقی خواهد بود و با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تصریح کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنای ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747802

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه