Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:59:40 GMT

جسد پسر بچه غرق شده در سد کینه ورس ابهر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۳۶۷۰

جسد پسر بچه غرق شده در سد کینه ورس ابهر پیدا شد

زنجان - ایرنا – مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: پسر بچه هفت ساله ابهری که روز گذشته/جمعه/ در سد کینه ورس شهرستان ابهر غرق شده بود با تلاش نیروهای هلال احمر جسد بی جان وی پیدا شد.

علی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده ای پنج نفره از شهرستان ابهر که برای تفریح به کنار سد کینه ورس رفته بودند، پسر این خانواده برای شنا به کنار سد می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پسر بچه هفت ساله غرق می شود و پدر و مادر نیز برای نجات جان فرزندشان به آب می روند که آنها نیز غرق می شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: پدر بزرگ و مادر بزرگ این خانواده نیز برای نجات جان پدر و مادر این فرزند هفت ساله وارد آب سد کینه ورس می شوند که آنها نیز در حال غرق شدن بودند که توسط مردم نجات پیدا می کنند.
باقری تاکید کرد: روز گذشته/ جمعه/ جسد پدر و مادر این پسر هفت ساله با تلاش نیروهای هلال احمر و نجات غریق سپاه پیدا و پس از ساعت ها تلاش و جستجو نیز جسد این فرزند از میان آب های سد کینه ورس شناسایی و تحویل خانواده شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سالجاری تاکنون این نخستین مورد از غرق شدگی افراد در سدهای استان زنجان است و این خانواده سه نفره از شهروندان ابهری هستند
سد کینه ورس در استان زنجان و در فاصله 14 کیلومتری جنوب‌غربی شهرستان ابهر و حدود پنج کیلومتری روستای کینه ورس قرار دارد.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت بحران غرق شدن خانواده سد زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم

به گزارش جماران؛ به نقل از صابرین نیوز، نیروهای اطلاعاتی حشدالشعبی بقایای یک موشک را در منطقه لطیفیه در حومه پایتخت بغداد پیدا کردند. به گفته رسانه های محلی این موشک اسرائیلی است.

 

 

 

 

 بقایای یک موشک دیگر در عراق پیدا شد

براساس اطلاعات منتشر شده، موشک بالستیک هواپرتاب خانواده اسپارو در سه نسخه در انواع کوتاه‌برد و میان‌برد قابلیت بکارگیری توسط جنگنده‌ها را داشته و سرجنگی می‌تواند با پروفایل قابل تنظیم (بالستیک یا به همراه مانور) پس از جدایش دوباره وارد جو شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از بقایای بوسترهای سقوط کرده در عراق، تاکنون حداقل دو بوستر از موشک‌ های خانواده اسپارو مشاهده شده است.

حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد