Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر  گفت : در این دوره از مسابقات  ۲۶۰۰ ورزشکار در رشته های فلوربال ، پاراگلایدر ، تنیس ساحلی ، داژبال ، کبدی ، تیراندازی ، والیبال ، پرش طول ، پرتاب وزنه ، دو ۱۰۰ متر ، دو امدادی ، فوتبال روی میز ، کانوپولو ، کیت لایت و شنای آب‌های آزاد با هم  به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم زاده افزود :  در  این دوره از مسابقات ۹ رشته ورزشی در سطح کشور و ‌۲۰ رشته در رده استانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزش‌های رزمی با ۶۰۰ ورزشکار در ‌۵ رشته بیشترین شرکت کننده را داشتند , گفت : سال گذشته در نخستین دوره المپیاد ، ۶۴۹ ورزش‌کار از سراسر کشور حضور داشتند.

ابراهیم زاده  ادامه داد ؛ به دلیل آبی‌ ساحلی بودنِ مسابقات، محدودیت‌هایی برای بانوان داشتیم ، اما در مجموع حضور بانوان پررنگ‌تر از پارسال بود ، و در ۵ رشته ورزشی شرکت کننده داشتیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: المپیاد ورزشی بابلسری مسابقات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر