Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:07:42 GMT

مدیرکل بنیاد شهید مرکزی به یاران شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۳۷۷۵

مدیرکل بنیاد شهید مرکزی به یاران شهیدش پیوست

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی شهادت محمد صادق دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز شنبه با صدور پیامی شهادت محمد صادق دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: یکبار دیگر مردم انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی در غم از دست دادن یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به سوگ نشستند.

 

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت عالم را عطر آگین می کند و فضای جامعه را را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

 

برادر جانباز دوخایی سال های جوانی خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل در راه صیانت از کیان ایران اسلامی سپری نمودند و بعد از جنگ تحمیلی نیز با تمام وجود به خانواده های معظم شهدا و جانبازان خدمت نمودند‌.

 

اینجانب عروج این جانباز سرافراز و سرباز رشید اسلام را به ملت انقلابی و مومن استان مرکزی، خانواده های معظم شهدا و خانواده این عزیز تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند منان برای این عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می نمایم.

 

همچنین آقازاده استاندار مرکزی در پیامی بیان کرده است: خبر درگذشت جانباز هشت سال دفاع مقدس حاج محمد صادق دوخایی مدیر کل فقید بنیاد شهید و امورایثارگران استان پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

 

استاندار مرکزی ابراز کرده است: مرحوم دوخایی شخصیتی متدین، متین، انقلابی، متعهد و از مدیران خدوم و توانمند بودند که عمر شریف خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سپری نمود.

 

آقازاده ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز جانباز ، مردم شهید پرور و ولایت مدار استان مرکزی و جامعه ایثارگری استان صبر جمیل و تسلای خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز معزز را از  درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

 

محمدصادق دوخایی مدیر کل بنیاد مرکزی جانباز ۲۵% افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس صبح امروز جمعه ۲۶ مردادماه ۹۷ پس از تحمل درد و مشقت فراوان دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.


محمدصادق دوخایی جانباز 25درصد جنگ تحمیلی در تاریخ 63/02/21در ناحیه شرق دجله از ناحیه چشم،اعصاب، ریه، کلیه و شیمیایی شدن دچار آسیب و درجه رفیع جانبازی رسید.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خشکسالی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحران آب آزادگان خراسان جنوبي بیرجند بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثار و شهادت جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا