Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در آغاز بازي هاي آسيايي 2018 اندونزي شمشيربازان ايران از فردا به مصاف حريفان خود مي روند.
گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، رقابت هاي انفرادي شمشيربازي، هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا از فردا در دو اسلحه اپه مردان و سابر بانوان آغاز مي شود. محمد رضايي و محمد اسماعيلي دو نماينده ايران در اسلحه اپه هستند که بايد از ساعت 11 صبح، مبارزه خود را در اين ميدان معتبر آسيايي شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم ملي شمشيربازي اپه کشورمان از بعد از انقلاب تا کنون تنها در يک دوره از بازي هاي آسيايي موفق به کسب مدال شده است.يک مدال برنز انفرادي و يک مدال برنز تيمي حاصل کار اپه ايران در بازي هاي آسيايي 2006 دوحه قطر بوده است. اپه ايران همچنين يک مدال نقره انفرادي در بازي هاي آسيايي پيش از انقلاب (1974 تهران) در کارنامه دارد. رقابت هاي تيمي اسلحه اپه 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد.
در ادامه مسابقات روز نخست نجمه سازنچيان و فائزه رفيعي ديگر نماينده هاي ايران هستند که در اسلحه سابر بانوان مسابقه خواهند داد. اين اولين حضور تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر زنان کشورمان از بعد از انقلاب در بازي هاي آسيايي است. با توجه به حضور اندک بانوان سابريست در ميادين بين المللي، انتظاري از مدال آوري آنها در اين بازي ها وجود ندارد. اين تيم چندي پيش در رقابت هاي قهرماني 2018 آسيا موفق شد به عنوان ششمي دست يابد. مسئولان فدراسيون شمشيربازي اميدوارند بانوان سابريست اين نتيجه تاريخي را در بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا هم تکرار کنند. مسابقات بانوان ساعت 9 صبح آغاز مي شود. رقابت هاي تيمي سابر بانوان نيز 31 مرداد برگزار خواهد شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در نخستین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا و شیوا فرح‌پور و در تراپ آقایان بابک یگانه، محمد بیرانوند و محمدحسین پرورش‌نیا در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز نخست مسابقات به شرح زیر است:

یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه:

مقدماتی تراپ بانوان و آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۵:۳۰
­

دیگر خبرها

  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • پنج تیرانداز ایران در خط آتش نخستین روز مسابقات
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • رونمایی از لیست رئال مادرید برای بازی حساس با بارسلونا / عکس