Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت بيمه "ما" در راستاي تکريم ارباب رجوع و تحقق مهم‌ترين سياست خود در خصوص ايجاد آرامش و پرداخت به موقع و دقيق خسارت، در يک پرونده بالغ بر ده ميليارد ريال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين شرکت مبلغ ده ميليارد ريال خسارت به خانواده فرد آسيب ديده که بر اثر تصادف دچار صدمات و تعدد ديه شده بود را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اين گزارش، طي مراسمي‌که با حضور امير کهن مدير بيمه‌هاي اتومبيل ، داود شکري مدير روابط عمومي‌ بيمه "ما"، امين فصيحي رييس شعبه کرمان و اوليا مصدوم برگزار شد، خسارت طي يک فقره چک به مبلغ ده ميليارد و يکصد و شصت و سه ميليون و هفتصد و شصت و نه هزار ريال به ولي مصدوم عباس برومند پرداخت شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: پرونده عرضه و نگهداری انواع کتانی و لباس ورزشی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط لوازم ورزشی قاچاق، متهم را به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

امینی گفت: بازرسان صنعت معدن تجارت استان در بازرسی از واحد صنفی، لوازم ورزشی قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6077461

دیگر خبرها

  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • بیشترین خسارت سیلاب در چهار شهرستان خراسان جنوبی گزارش شد
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • فروشنده لوازم ورزشی قاچاق به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شد
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟