Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@15:23:08 GMT

پرونده استقلال و پرسپولیس روی میز مجلس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۰۶۱

پرونده استقلال و پرسپولیس روی میز مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو، «ورزش بدون ویرایش» که برنامه ای ورزشی از رادیو گفتگو با هدف به چالش کشیدن موضوعات حوزه ورزش است، ۲۷ مرداد ماه موضوع تحقیق و تفحص از پرونده استقلال و پرسپولیس در مجلس را در دستور کار دارد.

این شبکه رادیویی با هدف توجه به حوزه ورزش که از موضوعات مورد توجه بخش عمده ای از مخاطبان این شبکه است، برنامه ای را با عنوان «ورزش بدون ویرایش» روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویا ولیزاده تهیه کننده این برنامه رادیویی درباره ویژگی های «ورزش بدون ویرایش» گفت: این برنامه با اهتمام ویژه‌ای تلاش می‌کند تا تحلیلی درست از جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه را با حضور صاحب‌نظران و مدیران ورزشی از طیف‌های مختلف تقدیم مخاطبان کند.

وی ادامه داد: تحقیق و تفحص از پرونده استقلال و پرسپولیس در مجلس موضوعی است که در برنامه ۲۷ مرداد ماه «ورزش بدون ویرایش» با حضور کارشناسان به آن خواهیم پرداخت.

این تهیه‌کننده رادیو گفتگو همچنین از حضور امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال، سید کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و پاس و مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبر ورزشی به عنوان مهمانان حضوری این برنامه و امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس، کاتب نماینده مجلس و طیبه سیاووشی نماینده مجلس به عنوان مهمانان تلفنی این برنامه یاد کرد.        

ولیزاده وضعیت این پرونده در مجلس، قرار ۶ ماه مجلس برای ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال، وضعیت فساد در فوتبال و وضعیت خصوصی شدن ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را مهم ترین محورهای این برنامه دانست.

علاقه‌مندان به تحلیل های ورزشی می توانند «ورزش بدون ویرایش» را پنجشنبه ها ساعت ۱۶ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳,۵ از رادیو گفتگو بشنوند.

رویا ولیزاده تهیه کننده و شهرام نوروزی کارشناس مجری در این برنامه با مخاطبان همراه خواهند بود.

کد خبر 4377330 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس رادیو گفتگو مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی موسیقی پاپ انیمیشن برنامه رادیویی درگذشت چهره ها موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت، اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند