Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه دستآوردهای دولت امسال متفاوت با سال‌های گذشته و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود گفت: ویژگی این نمایشگاه اینگونه است که این نمایشگاه تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب ادامه دارد و هر روز تکمیل‌تر می‌شود. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمودآبادی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه از دستگاه‌ها درخواست کردیم که برنامه‌های خود را برای هفته دولت به ستاد بزرگداشت این هفته اعلام کنند اظهارداشت: تاکنون 17 دستگاه اجرایی برنامه‌های خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی، پزشک قانونی، تامین اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت اسناد و املاک، آب و فاضلاب روستایی، حج و زیارت، اداره کتابخانه‌ها و صنعت و معدن از جمله دستگاه‌هایی هستند که برنامه‌های خود را ارائه کردند گفت: مابقی دستگاه‌ها هنوز برنامه‌های خود برای هفته دولت را اعلام نکردند.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت افزود: دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حضور در گلزار شهدا از برنامه‌های نخستین روز هفته دولت در استان کرمان است.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌های سراسر استان نیز برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هفته دولت به این ستاد ارائه کردند گفت: در تمامی شهرستان‌ها ویژه برنامه‌های این هفته برگزار می‌شود.

محمودآبادی با اشاره به اینکه نمایشگاه دستآوردهای دولت امسال متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود بیان کرد: نمایشگاه دستآوردهای دولت امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و ویژگی این نمایشگاه اینگونه است که این نمایشگاه تا جشن 40 سالگی انقلاب ادامه دارد و هر روز تکمیل‌تر می‌شود.

وی به تقارن این هفته با هفته ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: مسئله تقاران هفته دولت با عید غدیر خم که از اعیاد بزرگ ماست باعث شده که برنامه‌های شادی برای این هفته پیش‌بینی شود.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با بیان اینکه در سال‌های گذشته اینگونه بود که فقط در جنب نمایشگاه مراسم جشن هفته دولت برگزار می‌شد بیان کرد: امسال در چهار منطقه شهر جشن دهه ولایت و هفته دولت برگزار می‌شود.

نمایشگاه مجازی امکان ارائه خدمات رایگان به مردم را ندارد

در این جلسه سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه هفته دولت در سال‌های گذشته خدمات رایگانی ارائه می‌شد اظهارداشت: در نمایشگاه مجازی امکان ارائه خدمات رایگان به مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما است که در این هفته خدمات بهتر به مردم ارائه شود گفت: ارائه خدمات در سال‌های گذشته در نمایشگاه تسهیل می‌شد اما در نمایشگاه مجازی مردم از این خدمات محروم می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه باید حداقل یک روز به‌عنوان روز خدمت‌رسانی دستگاه‌ها در نظر گرفته شود افزود: تعدادی از دستگاه‌ها پروژه‌های قابل افتتاح خود در هفته دولت را اعلام کردند و این لیست تقریبا جمع‌بندی شده است.

نمایشگاه دستاوردهای دولت باید در جهت تبیین دستاوردها و خدمات نظام باشد نه محلی برای عکس‌های مختلف مدیران!

مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی است اظهارداشت: باید در مراسم و جلسات مختلف پاسخ شبهات را داد و مردم را از نگرانی‌ها بیرون آورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: متاسفانه نمایشگاه‌های هفته دولت در سال‌های قبل هم از عکس‌های مختلف مدیران پر شده بود در صورتی که باید نمایشگاه همراه با خدمات و اثر تبیینی باشد.

حضور مدیران در مناطق محروم استان در هفته دولت

در این جلسه حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه فاصله افتادن بین مردم و مسئولین یک آسیب است اظهارداشت: آمادگی داریم میز خدمت را در مساجد راه‌اندازی کنیم و در مساجد خدمات ادارات به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مدیران در مناطق محروم بسیار منشاء اثر است و باید در این هفته انجام شود گفت: در دهه امامت و ولایت نیز 40 برنامه مصوب شده که برگزار می‌شود و در این ایام حدود 110 مبلغ نیز به نقاط مختلف استان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/م

R7860/P1486/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

محسن زارعی در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک مراکز آزمون سطح کشور تا سال ۱۴۰۷ استاندارد می‌شوند، گفت: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی اظهار کرد: تامین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تامین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آنها، تقریبا یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملا بررسی و نقاط ضعف کاملا احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.  

زارعی با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند