Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال و چلسی در حالی نبرد بزرگ هفته دوم لیگ برتر انگلیس را از ساعت 21 امشب به وقت تهران را در ورزشگاه استمفورد بریج انجام می‌دهند که از زمان شروع لیگ برتر انگلیس و به طور خاص قدرتنمایی چلسی با آبراموویچ، نبردهای خاطره‌انگیزی را مقابل هم رقم زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش سایت نود، بر این اساس نگاهی به 5 بازی کلاسیک رقبای سرخ و آبی در دوران معاصر خالی از لطف نیست.

چلسی 3 - آرسنال 5 (اکتبر 2011)

پس از اینکه فن‌پرسی در فاصله گل‌های لمپارد و تری برای آرسنال گل زد، 2 غول لندن با نتیجه 2 بریک به رختکن رفتند. در شروع نیمه دوم سانتوس و سپس والکات باعث شدند آرسنال برای اولین بار در جریان این بازی از رقیب پیش بیفتد اما ماتا گل تساوی چلسی را به ثمر رساند؛ هر چند توپخانه توپچی‌ها خاموش شدنی نبود و آن‌ها توسط فن‌پرسی به 2 گل دیگر و برتری 5 بر 3 رسیدند.

چلسی 6 - آرسنال صفر (مارس 2014) 

گل‌های اتوئو، شورله و پنالتی گل شده منجر به اخراج گیبس آرسنالی، چلسی را 3 برصفر از آرسنال پیش انداخت و در ادامه اسکار (2 بار) و محمد صلاح بار دیگر برای چلسی گل زدند تا ونگر در هزارمین حضور خودش روی نیمکت آرسنال، کابوس بزرگی را به چشم ببیند.

چلسی 2 - آرسنال یک (فوریه 2007)

فینال جام اتحادیه انگلیس یا همان کارلینگ کاپ سابق، میدان جنگ بازیکنان بود. والکات 17 ساله آرسنال را پیش انداخت اما دروگبا بلافاصله بازی را به تساوی کشاند و در ادامه خودش در دقایق پایانی گل برتری چلسی را به ثمر رساند اما آنچه پیش از گل‌ها در خاطره‌ها ماند، خشونت بازیکنان بود. آسیب‌دیدگی دیابی از آرسنال و تری از چلسی، رکورد 7 دقیقه توقف بازی برای مداوای طرفین در زمین را رقم زد. درگیری اوبی میکل و کولو توره اخراج هر 2 بازیکن را در پی داشت و البته آدبایور هم کارت قرمز گرفت.

چلسی 2 - آرسنال 3 ( 23 اکتبر 1999)

 فلو در دقایق پایانی نیمه اول و پترسکیو با یک ضربه سر در نیمه دوم چلسی را پیش انداختند اما نوانکو کانو، مهاجم نیجریه‌ای در مفیدترین دقایق عمر حرفه‌ای‌اش در 15 دقیقه پایانی نتیجه را عوض کرد. او 3 گل زد و بازگشت تاریخی آرسنال در زمین چلسی را به وجود آورد.

آرسنال 3 - چلسی 2 (اول ژانویه 2003)

 آرسنال با گل به خودی دسایی و گل‌های فن‌برونکهورست و آنری، چلسی را غافلگیر کرد و هر چند تیم لندنی با گل‌های استانیچ و پتی در 10 دقیقه آخر به جبران نزدیک شد اما در نهایت برتری آرسنال دست نخورده باقی ماند و آن‌ها در پایان یک رالی گل هیجان‌انگیز، اختلاف 5 امتیازی با رقیب در صدر حدول را حفظ کردند.

1977

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی آرسنال چلسی ویژه لیگ برتر انگلیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید