Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:10:06 GMT

3 تیم اسکیت خراسان جنوبی عازم مسابقات کشوری می شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۱۲۳

3 تیم اسکیت خراسان جنوبی عازم مسابقات کشوری می شوند

حسن شبانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات 31 مرداد و اول شهریور امسال برگزار می شود و تیم آقایان در تهران و بانوان در قزوین به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به صعود تیم شهرستان طبس در لیگ برتر سال گذشته اظهار داشت: لیگ امسال نوبت اول در تهران و نوبت دوم به میزبانی طبس برگزار می شود و مکان نوبت سوم نیز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقات استانی سرعت اسکیت در 16 شهریور امسال خبر داد و گفت: این دور از مسابقات با حضور تمامی رده های سنی برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت حدود 600 نفر در هیات اسکیت استان افزود: جشنواره همگانی اسکیت نیز به زودی در پارک توحید شهر بیرجند برگزار خواهد شد.
شبانی از حضور اسکیت بازان فری استایل استان در مسابقات جهانی مارشال کاپ خبر داد و گفت: این مسابقات هر سال به میزبانی تهران برگزار می شود که سال گذشته 19 نفر از خراسان جنوبی مقابل رقبای سرسختی از کشورهای اسپانیا، اتریش و اوکراین حایز مقام های ششم و نهم جهانی شدند.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال هم اسکیت بازان استان با قدرت بیشتری در این مسابقات شرکت کنند.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اتریش اسپانیا خراسان جنوبی لیگ برتر مسابقات رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد

سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در گفتگو با شبکه العربیه اعلام کرد که امسال در موسم حج 90 هزار ایرانی عازم سرزمین‌ وحی خواهند شد.

سفیر ایران در ریاض درباره اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان تاکید کرد که این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در ماه مارس میان وزرای خارجه دو کشور در پکن منعقد شد.

وی همچنین در این گفتگو بازگشت پروازهای مستقیم بین دو کشور و چندین پرواز عمره را از جمله مراحل اجرای این توافقنامه ذکر کرد.

عنایتی افزود که این پروازها به مدت 20 روز تا قبل از آغاز موسم حج ادامه خواهد داشت و تعداد کل عمره‌گزاران ایرانی تا آن زمان که پروازهای عمره پایان خواهد یافت به 6000 نفر خواهد رسید.

وی در خصوص حج‌گزاران ایرانی در موسم حج امسال نیز گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی در عربستان سعودی 90 هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه پس از گذشت 9 سال وقفه، نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان، سرکنسول کشورمان و مسئولان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره‌گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی براى تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به‌لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهادهای ذی‌ربط این امر میسر گردید و به‌امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینهآغاز عملیات حج عمره پس از وقفه 9 ساله

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود