Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:01:43 GMT

ریوالدو: بارسلونا بازیکن جدید نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۱۹۵

ریوالدو: بارسلونا بازیکن جدید نمی‌خواهد

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل از شانس بالای بارسلونا برای درخشش و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  elsport، بارسلونا چند سالی است که در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته عملکرد خوبی از  خود به نمایش گذارد.

آبی‌ اناری‌ها در یکی، دو فصل اخیر خریدهای گران قیمتی داشته‌اند و بسیار امیدوار هستند که بعد از  مدت‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریوالدو از  شانس بالای بارسلونا برای درخشش در فصل جاری سخن به میان آورد.

ستاره سابق آبی‌ اناری‌ها گفت‌: بر این باور هستم که بارسلونا با بازیکنان جدید خود به تیمی کامل تبدیل شده و دیگر نیاز به خریدهای جدید نیست. بارسلونا همه فاکتورها را برای درخشش در فصل جاری دارد. این تیم در هر سه جام از  شانس‌های قهرمانی است.

او ادامه‌ داد: بارسلونای قبل تنها در یک دیدار ناامید کننده بود و آن بازی برابر رم بود. به استثنای این بازی آبی‌ اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا درخشیدند. خریدهای جدید بارسلونا هوشمندانه بوده است. اولویت این تیم در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان است  و باید دید که در فصل جاری شرایط چگونه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال بارسلونا ریوالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال