Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@19:03:33 GMT

«عروس شاهزاده»، فیلم کمدی این هفته شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۲۹۶

«عروس شاهزاده»، فیلم کمدی این هفته شبکه چهار

فیلم سینمایی «عروس شاهزاده » در سبک کمدی رمانتیک این هفته در قالب جشنواره فیلم‌های اقتباسی به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از شبکه چهار سیما، اولیور توییست، باشگاه عکاسی، اورکا نهنگ قاتل، گوژپشت، عروس شاهزاده، بزرگ‌ترین نبرد محمد علی کلی و برف‌شکن عناوین فیلم‌های اقتباسی شبکه چهار سیما است که از 27 مردادماه تا 2 شهریورماه تقدیم علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «الیور توییست» به کارگردانی رومن پولانسکی، امروز 27 مرداد از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بن کینگزلی و جیمی فورمن آمده است: الیور تویست یتیمی است که بعد از 9 سالگی از پرورشگاه به نوانخانه منتقل می‌شود. رفتار و شرایط بد حاکم بر نوانخانه باعث می‌شود الیور فرار کرده و به لندن برود. در لندن او پا به خانه‌ای می‌گذارد که توسط فاگین اداره می‌شود و تعدادی نوجوان به سن و سال الیور در آن زندگی می‌کنند و ...

فیلم سینمایی «باشگاه عکاسی» به کارگردانی استیون سیلور، یکشنبه ساعت 11 در قالب جشنواره فیلم‌های تابستانی روی آنتن می‌رود.

این سینمایی که محصول مشترک سینمای فرانسه و آفریقای‌جنوبی است، در سال 2009 تولید شده است، گفتنی است بازیگرانی چون رایان فیلیپ، تیلور کیتسچ، مالین اکرمان، فرانک راتن‌باخ و نیل ون جارسولد، در باشگاه عکاسی حضور دارند. موضوع عکاسی در این فیلم سینمایی به زمان نلسون ماندلا برمی‌گردد، زمانی‌ که یک عکاس با گرفتن عکسی از یک بچه آفریقایی بی‌تفاوت از کنار او می‌گذرد.

«اورکا نهنگ قاتل»، فیلم ترسناکی محصول سال 1977 به کارگردانی مایکل اندرسوناست که روز دوشنبه پخش می‌شود و ریچارد هریس، شارلوت رمپلینگو ویل سمسوندر این فیلم نقش بازی کردند.

در این فیلم، اقدام یک ماهی‌گیر در کشتن یک نهنگ قاتلماده در حالی که بچه‌ای در شکم داشت، باعث برانگیخته شدن حس انتقام در زوج نر آن جانور می‌شود. نهنگ قاتل نر به دنبال شکارچی می‌رود و در این تعقیب از هوش بالای خود برای رسیدن به مقصودش و کشتن شکارچی گناهکار کمک می‌گیرد.

فیلم سینمایی «گوژپشت» به کارگردانی فیلیپ دو بروکا تولید سال 1997 فرانسه، ایتالیا و آلمان سه‌شنبه به روی آنتن می‌رود. این فیلم بر مبنای یک رمان فرانسوی به همین نام نوشته پل فوال ساخته شد که اولین بار سال 1858 در پاریس منتشر شد.

دانیل اوتوی، فابریک لوچینی، ونسان پرز و ماری ژیلن در این فیلم تاریخی بازی می‌کنند که داستان آن اوایل سال‌های 1700 روی می‌دهد و درباره مردی شرور است که میراث پسرعموی خود را به یغما می‌برد و ...

«عروس شاهزاده» فیلمی در سبک کمدی رمانتیک و فانتزی به کارگردانی راب رینر است که در سال 1987 منتشر شد روز چهارشنبه از شبکه چهار پخش می‌شود.

در داستان فیلم آمده است: مرد جوان و فقیر به دختر ثروتمندی علاقه پیدا می‌کند و قصد ازدواج با او را دارد. او با کشتی سفر می‌کند تا به تجارت پرداخته و کسب ثروت کند، اما پس از مدتی خبر می‌آید که کشته شده است. دختر که همیشه عزادار مرد جوان است، قرار می شود به اجبار به عقد پادشاه جدید و جوان درآید، اما دختر توسط چند مرد جنگجو دزدیده می‌شود ...

فیلم سینمایی «بزرگ‌ترین نبرد محمدعلی کلی» پنج‌شنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این فیلم به بزرگ‌ترین مسابقه محمدعلی کلی، قهرمان بوکس جهان اختصاص دارد، اما رقیب او در این مبارزه نه یک حریف قدرتمند ورزشی که دولت آمریکا است. قصه فیلم درباره سیاست‌ها و مسائلی است که در زمان جنگ ویتنام در دهه 70 میلادی به وجود می‌آید. استفن فریزر این فیلم را برای سینمای انگلیس در ژانر ورزشی کارگردانی کرده است و دنی گلاور و کریستوفر پلامر در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«برف‌شکن» به کارگردانی بونگ جون هو و با بازی کریس اونز محصول 2013 کره‌جنوبی است که روز جمعه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم برای دوره یخبندان است که با گرم شدن زمین تقریباً تمام زندگی‌های جانداران کره زمین را نابود کرده است و حالا نجات‌یافتگان در قطاری بنام Snow piercer درحال سفر می‌باشند که آن نیز طبقه‌بندی شده است ...

جشنواره تابستانه فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تأمین برنامه شبکه چهار سیما هر روز ساعت 11 پخش و ساعت 2 بامداد بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/4072/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»

اولین تصویر از «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» پیش از رونمایی در جشنواره کن ۲۰۲۴ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نخستین تصویر از فیلم سینمایی «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» که با سرمایه شخصی او ساخته شده است با حضور «آدام درایور» و «ناتالی امانوئل» منتشر شد.

این پروژه سینمایی که جشنواره‌های مهم سینمایی در رقابت برای نمایش آن بودند، سرانجام به جشنواره کن رسید و سازنده سه‌گانه «پدرخوانده» فیلم جدید خود را در بخش مسابقه کن رونمایی خواهد کرد. 

 «مگالوپولیس» پروژه‌ای است که کاپولا برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ شروع به نوشتن آن کرد و با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده که بخشی از آن با فروش بخش قابل توجهی از املاک او تامین شده است.

«مگالوپولیس» با دو ساعت و ۱۵ دقیقه مدت زمان داستان یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن دنبال می کند، با دو دیدگاه رقیب؛ یکی از یک معمار ایده آلیست (آدام درایور)، دیگری از طرف شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در فیلم سینمایی «مگالوپولیس» بازیگران دیگری چون «فارست ویتاکر»، «ناتالی امانوئل»، «جان وویت»، «لارنس فیشبرن»، «اوبری پلازا»، «شیا لابوف»، «کلوئه فاینمن»، «کاترین هانتر» و «داستین هافمن»، «دی بی سوینی»، «تالیا شایر»، «جیسون شوارتزمن»، «جیمز رمار» و «جیانکارلو اسپوزیتو» مقابل دوربین رفته‌اند.

«آناهید نظریان»، «بری آزبورن» و «دارن دیمتر» تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم سینمایی هستند.

«فرانسیس فورد کاپولا» از بزرگترین فیلمسازان معاصر سینمای جهان است که از جمله افتخارات و جوایز سینمایی وی طی چهار دهه فیلم‌سازی می‌توان به جایزه‌ اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۱ برای «پاتون»، جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۵ برای «پدرخوانده‌۲»، جایزه بفتا بهترین کارگردانی در سال ‌۱۹۷۸ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه دوربین جشنواره برلین در سال ‌۱۹۹۱، جایزه نخل طلا و جایزه فیپرشی جشنواره کن در سال ‌۱۹۷۹ برای فیلم «اینک آخرالزمان»، جایزه نخل طلا و جایزه بهترین فیلم معنوی جشنواره کن در سال ۱۹۷۴ برای فیلم «مکالمه»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی در سال ۱۹۸۰ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه ویژه پنجاهمین سال تأسیس جشنواره سن‌سباستین در سال ‌۲۰۰۲، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز در سال ‌۱۹۹۲، جایزه صدف طلایی بهترین فیلم و جایزه فیپرشی جشنواره سن‌سباستین و ... اشاره کرد. 

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و امسال «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی ریاست هیات داوران را بر عهده دارد و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو ژاپنی جیبلی هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»