Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:21:49 GMT

نوزاد تازه متولد شده در فاضلاب رها شده بود! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۲۹۷

نوزاد تازه متولد شده در فاضلاب رها شده بود! +تصاویر

حوادث رکنا: کشور هندوستان یکی از فقیر ترین کشورهایی است که با وجود جمعیت بسیار زیاد آن ، تعداد زاد و ولد در آن بسیار زیاد است که متاسفانه اغلب آنها قبل از به دنیا آمدن جنین، آنرا سقط می کنند و یا بعد از به دنیا آمدن نوزاد، آن را در خیابان رها می کنند. در طی چنین اتفاقی، روز گذشته تصاویری بسیار دلخراش و احساسی از نوزادی تازه متولد شده هندی که در داخل زهکشی آب فاضلاب پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته، چند نفر از خانم های محلی هندوستان پس از شنیدن صدای گریه یک کودک در زیر زهکشی آب فاضلاب به جستجوی مکان انتشار صدا رفتند که در نهایت آنها موفق به یافتن نوزاد تازه متولد شده شدند که بند ناف او توسط مادر یا پدرش به گردنش همانند طنابی محکم بسته شده بود.

در هنگام بیرون آوردن نوزاد از زهکشی آب فاضلاب، ده ها نفر از مردمان محلی در حال تماشای این صحنه دلخراش بودند که بند ناف دور گردنش پیچیده و بدنش به مواد آلوده آغشته شده بود.

یقینا پدر و مادر این نوزاد تازه متولد شده، افراد بسیار بی مسئولیتی بودند که فرزند تازه متولد شده خود را اینگونه در خیابان رها کرده بودند.

پس از یافتن نوزاد، خانم روستایی به نام "گیتا" او را به خانه خود برد و با آب بدن نوزاد را تمیز کرد و سپس به بیمارستان منتقل کردند که پزشکان متوجه شدند کودک دچار تنگی نفس بوده است.

اینک حال نوزاد تازه متولد شده کاملا بهبود یافته است و به گفته رسانه های محلی پلیس Police هنوز موفق به دستگیر کردن پدر و مادر بی مسئولیت و بی وجدان این نوزاد تازه متولد شده نشده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

دوقلوهایی که در یک روز متولد و کشته شدند! +عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

عکس جنازه مردی برهنه با دستی در گچ! / این آبادانی کیست؟! + جزییات

دختری در سن بلوغ در خانه شیطانی شان ایدز گرفت! !+عکس

مرد جوان در اتوبوس شهری و جلوی چشم زنان مسافر شلوارش را در آورد ! +عکس

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به زن زیبا در تاریکی شب + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police اخبار حوادث نوزاد هندوستان متولد آب فاضلاب عکس حوادث ایران زندگی دختر پسرجوان فیلم مردم مرد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش

ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، در حمله تروریستی شامگاه دوشنبه به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز فوت شد.

شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان سوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تولد دوازده نوزاد در تعطیلات نوروزی در بیمارستان کیش
  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!
  • مسی جدید متولد شد
  • نوزاد عجول در این مکان متولد شد
  • زنان متولد این ماه‌ها از نظر عاطفی به شدت وابسته هستند!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش