Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:55:12 GMT

عارف؛ خواننده ترانه پایانی برد امیدها

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۳۹۱

در جشنواره گل امیدها مقابل کره شمالی مدافعی جوان و آینده دار از تراکتورسازی ترانه پایانی این برد شیرین را با پنالتی دیدنی خواند.

به گزارش "ورزش سه"، عارف آغاسی مدافع جوان تراکتورسازان که به عنوان یکی از ستون های تدافعی امیدها ایرانی راهی جاکارتا شد عصر دیروز زننده آخرین گل ایران در جشنواره گلزنی مقابل کره شمالی بود تا صدرنشینی به شاگردان کرانچار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


عارف که در تیم تراکتورسازی فصل گذشته بازی های خیلی خوبی انجام داد و توسط امیرحسین پیروانی همواره جزو درعوت شده ها به اردوی تیم ملی جوانان قرار می گرفت حالا به عنوان یکی از ستون های تدافعی امیدها در بازی های المپیک آسیایی جاکارتا به میدان می رود و مقابل کره شمالی هم با پنالتی دیدنی که در وقت های اضافه به ثمررساند زمینه صدرنشینی ایران را فراهم ساخت.


عارف در حالی ترانه پایانی برد امیدها برابر کره شمالی را خواند که با اعتماد به نفس بالا و هماهنگی بیشتر امیدهای ایران می توانند به روزهای خوب خود با داشتن چنین بازیکنان مطمئن و سرحالی چشم به مدال در این رقابت ها بدوزند.

 


عکس از امیر حسینی

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی استادان هیئت علمی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با محور «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌ها» در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، هدف از این نشست را هم‌اندیشی، هم‌افزایی و ایجاد تعامل در رابطه با پیشبرد امور گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال در پیش رو دانست.

آرش زارعیان، خواستار اهتمام اعضای هیئت علمی برای انجام تحقیقات مسئله‌محور شد و اضافه کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مشارکت در رفع مشکلات جامعه است و باید در مسیری قدم برداریم تا نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تبدیل به یک نماد مورد اطمینان برای خانواده‌ها شود.

وی متذکر شد: هر مجموعه‌ای برای موفقیت نیاز به همدلی و همکاری دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، امیدواریم با همدلی و همکاری بیش از پیش پله‌های ترقی را طی کنیم و شاهد اتفاق‌های مثبت بیشتری در مجموعه دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با اشاره به اینکه بخشی از اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، ادامه داد: باید با کمک حوزه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که دارای ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازار‌های هدف هستند درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت