Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:48:22 GMT

سقوط سانتافه عروس و داماد به ته دره و مرگ داماد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۴۰۸

سقوط سانتافه عروس و داماد به ته دره و مرگ داماد

ایرنا نوشت: سقوط خودروی عروس و داماد آملی در حین فیلمبرداری در یک منطقه ییلاقی در بخش لاریجان این شهرستان به مرگ داماد و مصدومیت عروس منجر شد.

این حادثه عصر جمعه در ارتفاعات بیش از 2 هزار متری منطقه نمارستاق رخ داد.

شاهدان عینی گفتند که عروس و داماد که قرار بود هفته آینده عروسی بگیرند، به همراه گروه فیلمبرداری در حال ضبط تصاویر پیش از آغاز زندگی مشترکشان در این منطقه بودند که خودروی سانتافه آنها به دره سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمعیت هلال احمر آمل جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت که بلافاصله پس از وقوع این حادثه گروه امداد هوایی با یک فروند بالگرد و همچنین تیم های امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند.
جمشید نیکزاد افزود : امدادگران جسد داماد جوان را که در دم جان باخته بود به همراه عروس و فرد دیگری که همراه آنان هنگام سقوط خودرو در کنارشان بود و بشدت مصدوم شد از دره بیرون کشیدند.
وی گفت که مصدومان این حادثه با بالگرد به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس