Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیر سفر مجدد وزیر بهداشت به فامنین هستیم، که در این راستا وزیر بهداشت اعلام کرده ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده و در مرحله ترخیص در گمرک قراردارد که از این تعداد ۱۷ دستگاه به همدان اختصاص دارد و ۳ دستگاه به فامنین تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان امام حسن(ع) فامنین اشاره و خاطرنشان کرد: این بخش به صورت جدی در حال تکمیل است و نیروی متخصص آن بعلاوه نیروی بخش رادیولوژی آبان ماه جذب خواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امسال ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال شهرستان ها پیش بینی کرده که تا کنون ۸ میلیارد تومان آن تخصیص گرفته و مابقی به مرور تخصیص می یابد.

حاجی بابایی افزود: 2 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال شهرستان فامنین پیش بینی و تا به امروز۸۵۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

وی  بابیان اینکه طی هفته گذشته جلسه ای با رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار و مجوز تاسیس گاوداری ۶۰۰۰ راسی در منطقه قهاوند در ۳۰ هکتار زمین با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان مصوب شد، گفت: مشکلات و مسائلی که مردم مبتلا به آن هستند آزار دهنده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  اساسی ترین مشکل منطقه فامنین مهاجرت است که منجر به کاهش دانش آموز تا ۲۵ نفر شده است، گفت: طی پیگیری از طریق مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان متاسفانه از سوی وزارتخانه برتعطیلی مدارس این شهرستان تاکید شده است.

حاجی بابایی  تاکید کرد: برای احیای مجدد مدارس تعطیل شده، از سوی استان و وزارت آموزش وپرورش پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

وی گفت: امسال در شهرستان فامنین حدود ۱۰۰۰ هکتار زمین در حوزه کشاورزی مکانیزه می شود که با اجرای این پروژه آخرین فاز مکانیزه شدن زمین های کشاورزی به اتمام می رسد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات برای تهیه تجهیزات مکانیزه کردن این زمینه ها بالغ بر ۳.۸ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ب

3 دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی فامنین اضافه می شود

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم