Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام ماندگاری‌مهر، داور وقف و ابتدای چهل و یكمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه آن چیزی كه ما در مسابقات قرآن مشاهده می‌كنیم، حاصل تلاش‌های اساتید در جلسات قرآن است، گفت: اگر سیر آموزشی ما در طول سال و در جلسات قرآن روند رو به رشدی باشد، قطعاً سطح مسابقات هم هر سال ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش‌ها باید در طول سال انجام شود
وی با بیان اینكه آموزش‌ها باید در طول سال انجام شود نه در یك مقطع خاص، افزود: نكته‌ای كه در مسابقات قرآن به نظر می‌رسد این است كه طی سال‌های اخیر كمی توجه به بحث وقف و ابتدا در میان متسابقان بیشتر شده است اما هنوز این كافی نیست.
ماندگاری‌مهر در پاسخ به اینكه وضعیت حافظان قرآن در این مبحث چگونه است، گفت: این‌طور نیست كه بگوییم حافظان قرآن در مسابقات مشكل زیادی در بحث وقف و ابتدا داشته باشند، كمی ارتقا داشته‌اند اما كافی نیست و ما هنوز تعداد كمی حافظ قرآن داریم كه نمره وقف و ابتدا را كامل می‌گیرند.

جنبشی در بحث وقف و ابتدا در میان حافظان قرآن مشاهده می‌شود
داور مسابقات كشوری قرآن اظهار كرد: البته در برخی از تلاوت‌ها مشاهده كردیم كه وقف و ابتدا به خوبی از سوی متسابقان قرآن رعایت می‌شود با وجودی كه در قرآن علامتی نداشت یعنی متسابق ما با آگاهی این كار را انجام داده است و این نشان می‌دهد كه جنبشی در بحث وقف و ابتدا در میان حافظان قرآن انجام شده است اما لازم است كه ببینیم در طول سال چقدر به این مسئله اهمیت داده می‌شود.
وی بیان كرد: در كلاس‌های قرائت توجه غالب به صوت و لحن است و سئوال اینجاست آیا همان‌طور كه اساتید به صوت و لحن می‌پردازند به مباحث وقف و ابتدا هم می‌پردازند یا خیر.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني ارتقاي سطح مسابقات قرآن جلسات آموزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر

علی اصغر علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با شرکت ۱۵۰ حافظ از شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جز و ۱۰ جز در مکان دانشکده پرستاری علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام افزود: به قبول شدگان حفظ کل مدرک سطح ۲ تخصصی حفظ، معادل لیسانس ارائه می شود.

کد خبر 6096015

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند