Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بلافاصله پس از پایان عملیات مرصاد، در دو طرف جاده چهارزبر تا نزدیکی‌های کِرند غرب، به راه افتادم و با چشم خودم اجساد کثیف منافقین منهدم‌شده را به طور انبوه و روی هم انباشته‌شده دیدم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» امروز و در جریان برگزاری همایش هم‌افزایی هوانیروز سپاه و ارتش، به ذکر خاطراتی از از روز‌های پس از عملیات مرصاد پرداخت و گفت: بلافاصله پس از پایان عملیات مرصاد، در دو طرف جاده چهارزبر تا نزدیکی‌های کِرند غرب، به راه افتادم و با چشم خودم اجساد کثیف منافقین منهدم‌شده را به طور انبوه و روی هم انباشته‌شده دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بوی تعفن جنازه‌های این منافقین تمام آن جاده را برداشته بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ده‌ها کامیون حامل منافقین همراه با خود منافقین در عملیلت مرصاد به آتش کشیده شده بودند به طوری که اسکلت‌های این‌ها همینطور در کامیون خشک شده بود و سر جای خود باقی مانده بود.

امیر حیدری گفت: این تصاویر را ذهن من عکسبرداری کرد و‌ای کاش دوربین‌های آن زمان نیز آن‌ها را ثبت می‌کردند.

وی در پایان یادآور شد: حقا و انصافا هوانیروز در جریان عملیات مرصاد پس از پذیرش قطعنامه، نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حیدری عملیات مرصاد منافقین کرند غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت غریبانه حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق علیه‌السلام دارای ویژگی‌های اخلاقی ممتازی است.

وی اضافه کرد: سازمان وکالت مهمترین حرکت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی حضرت امام صادق (ع) برای مدیریت راهبردی جامعه بود.

امام جمعه جم بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای رشد و تعمیق روابط اقتصادی سیاسی با کشورهای آفریقایی و قاره‌ای است که نیمه از طلای جهان و یک سوم کل مواد معدنی دنیا در خود جای داده اند. سفر رئیس جمهور و تدابیر لازم با کشورهای آفریقایی دستاورد مهم داشت.

وی با اشاره به خیزش بزرگ در آمریکا و اروپا تاکید کرد: خیزش و گسترش تظاهرات دانشجویان آمریکایی اروپایی موجودیت اسرائیل پیامی چون آگاهی ملت‌ها و جوانان و اهمیت جهاد تبیین دارد.

محمدی تاکید کرد: برخوردهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان نشان از شکاف عمیق بین ملت‌ها و دولت‌های مستکبر و غربی است. این حرکت‌ها انعکاس طنین نامه‌های مبارک مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا است.

وی با بیان اینکه تحولات معنا دار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است افزود: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته است با مصاحبه و تبلیغات پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهداف اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس در دستور خود قرار دهند.

امام جمعه جم با اشاره به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل افزود: تضعیف نتانیاهو تا حدی که احتمال محاکمه او در دادگستری است اینها همه نشانه پیروزی مقاومت است.

وی ادامه داد: دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد که باعث اقتدار عظیم ایران و محور مقاومت شده است.

محمدی افزود: در بحث اشتغال جوانان که هفته قبل عرض کردم ستاد نماز جمعه هفته آینده از اداره کار و تعاون دعوت کنند به مردم گزارش دهند که اتفاقات خوبی افتاده است.

کد خبر 6095786

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب