Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما / سعید لغوی با بیان اینکه در این کارگاه از موادی مانند : گلوکز / فرکتوز و قندهای مصنوعی برای تهیه عسل استفاده می شد افزود : از آنجا که مصرف عسل سبب تعادل املاح و ویتامین ها می شود مصرف قند هم تعادل آنها را ازبین می برد و موجب ابتلا به دیابت و عوارض دیگری می شود .
وی بابیان اینکه این عسل های تقلبی در کارگاهی دورافتاده و در شرایطی کاملاغیربهداشتی تولیدمی شد گفت : از آنجاکه در تولید این عسل ها از قندمصنوعی استفاده می شد مصرف آن سبب افزایش فشارخون / اختلال در حافظه و پیری زود رس می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اداره نظارت برموادغذایی آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم گفت : مکان کارگاه عسل تقلبی بیش از یک سال و نیم قبل و با مجوز بسته بندی حبوبات و خشکبار به اجاره افراد سود جو درآمده بود .
محمد امین ناصری افزود : در این کارگاه عسل های تقلبی در ظرف هایی که برچسب های شرکت های صاحب نام و معروف تولیدعسل روی آن نقش بسته بود بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می شده است .
  وی از شهروندان خواست برای خرید عسل و دیگرمواد غذایی به فروشگاههای معتبر مراجعه و به محل تولید / نام تجاری و نشانی محل تولید اینگونه مواد دقت کامل کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما شهرستان رباط کریم شبکه بهداشت و درمان عسل تقلبی فشارخون دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی‌خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم،‌ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می‌خواست کارخانه‌های ما دچار رکود و تعطیلی شود،‌ اما در سراسر کشور ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی‌خواست، ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی‌خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رئیس جمهور گفت: سال نخست دولت ما ۴/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم ۷/۵ میلیون تن و سال گذشته ۱۱/۵ میلیون تن.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • اگر بچه‌هایتان را دوست دارید به آن‌ها نودالیت ندهید
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی