Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:16:07 GMT

هدیه ویژه پوتین برای ازدواج خانم وزیر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۰۱۲

هدیه ویژه پوتین برای ازدواج خانم وزیر

رئیس جمهوری روسیه که در کنار سیاستمداران جهان در مراسم ازدواج وزیر خارجه اتریش شرکت می‌کند هدیه ویژه‌ای را برای خانم وزیر در نظر گرفته است.

خبرگزاری مهر: به نقل از تلویزیون آلمان، «کارین کنایسل» وزیر خارجه اتریش امروز در مراسم ازدواج خود میزبان شماری از سیاستمداران کشور‌های مختلف دنیا است. مقاماتی از اتحادیه اروپا و کمیسیون اروپا و برخی از دیپلمات‌های کشور‌های مختلف جهان در این مراسم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقامات امنیتی اتریش در گزارشی اعلام کردند که تمام تدابیر امنیتی را برای ورود، اسکان و حضور مهمانان خارجی اتخاذ کرده اند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه یکی از مهم‌ترین مهمانان این مراسم است. بر اساس گزارش‌های اعلام شده از کرملین وی در نظر دارد در حاشیه این سفر از فرصت استفاده کرده و مذاکرات کاری را نیز در برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

این در حالی است که شماری از مقامات اتریش کنایسل را در خصوص دعوت رئیس جمهوری پوتین در این مراسم به علت لاینحل ماندن بحران اوکراین مورد انتقاد قرار داده اند.

یکی از نزدیکان پوتین اعلام کرد که وی به عنوان هدیه ازدواج به کنایسل ۵۳ ساله، ترانه‌های اجرا شده گروه موسیقی فولکلوریک قزاق را در نظر گرفته است. به همین منظور تعدادی از اعضای این گروه را در این سفر با خود همراه کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پوتین ازدواج وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ دکتر ابراهیم شهریاری گفت: در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال، خانمی ۳۰ ساله به همراه همسرش به یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی «مطب» مراجعه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تزریق آنتی بیوتیک، خانم دچار شوک آنافیلاکسی شد.

دکتر شهریاری افزود: بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و کار احیا انجام و خانم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله بستری شد و اکنون نیز درحال درمان است.

وی با اشاره به شکایتی که در این خصوص شده است، گفت: در نظام پزشکی، پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع شد و اکنون درحال بررسی است.

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)