Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:36:14 GMT

تقدیم اجرای آثار نمایشی به آقای بازیگر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۱۰۸

تقدیم اجرای آثار نمایشی به آقای بازیگر

به گزارش خبرگزاری مهر، اجرای پایانی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روز جمعه ۲۶ مرداد ماه به استاد عزت الله انتظامی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم شد.

نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه ۲۶ مرداد ماه به اجراهای خود پایان دادند که گروه ها و هنرمندان این آثار نمایشی اجرای خود را به زنده یاد عزت الله انتظامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشته نمایش های «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی، «ریچارد سوم اجرا نمی شود» به کارگردانی روح الله جعفری در تالار چهارسو، «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات در تالار سایه، «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی روی صحنه بودند.

مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور ماه میزبان گروه های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی خواهند بود و برنامه های جدید تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی روزهای آینده اعلام می شود.

همچنین نمایش «روز بیست و یکم» جمعه بیست و ششم مرداد به روح عزت الله انتظامی و ضیاالدین دری ۲ هنرمند شاخص درگذشته تقدیم شد.                                                    

این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی با رویکردی ایرانی - سنتی به وقایع ملتهب دهه بیست ایران می پردازد مقارن با خبر فوت این ۲ هنرمند در روز جمعه ساعت ۱۸ روی صحنه رفت.

ایوب آقاخانی بازیگر این اثر نمایشی در پایان اجرا گفت: ما برای خودمان متاسفیم. بزرگترین دریغ من و ما امروز از دست دادن عزت الله انتظامی ها یا ضیاء الدین دری ها نیست بلکه مواجهه شدن با خلا سترگ و پرناشدنی است که متاسفانه هیچ روزنه امیدی برای رفع آن یا پر شدن آنها نیست. اساسا ما فاقد سیستم نظام مندی هستیم که برای جای خالی این بزرگان طراحی یا برنامه ریزی بکنیم.

وی در پایان به احترام عزیزان صاحب جایگاه و کسوت و سلیقه و به ویژه عزت الله انتظامی یک دقیقه سکوت اعلام کرد.

کد خبر 4377419 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر جایزه مهرگان عزت الله انتظامی مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی موسیقی پاپ انیمیشن برنامه رادیویی درگذشت چهره ها موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی