Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@11:04:56 GMT

پایان قطعی برق در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۲۰۱

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پایان خاموشی‌ها در کشور خبر داد و گفت: بیش از هفت روز است که هیچ خاموشی‌ در کل کشور اتفاق نیفتاده و بر اساس برآوردهای صورت گرفته در روزهای باقی مانده از پیک نیز خاموشی را تجربه نخواهیم کرد. ناطقان: همایون حائری با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها از هم‌اکنون برای گذر از پیک سال آینده آغاز شده است اظهار کرد: پایان خاموشی‌ها به معنای عدم نیاز به صرفه‌جویی نیست چرا که ما تا آخرین روز از زمان پیک نیازمند مدیریت مصرف از سوی مشترکان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دیگر در هیچ استانی جداول خاموشی منتشر نخواهد شد، تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و گرم شدن هوا به طور کلی انتظار می‌رود که مدیریت مصرف در دستور کار تمامی مشترکان قرار گیرد.
بر اساس آمار در سال جاری پیک مصرف شبکه سراسری به ۵۷ هزار و ۹۷ مگاوات رسیده  که از ۲۰ تیرماه با اعمال مدیریت مصرف میزان بار افزایش نیافت که این مقدار کمتر از سه درصد پیک شبکه سراسری در سال گذشته است.
منبع: ایسنا برچسب ها: قطعی برق ، خاموشی ، کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قطعی برق خاموشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو اطلاعیه از قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا یکشنبه دوم اردیبهشت جریان گاز به علت توسعه شبکه در روستا‌های سهران، بزم، جندان و کفرود از توابع شهرستان ورزنه و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ قطع خواهد شد.
همچنین دوشنبه سوم اردیبهشت نیز به دلیل تعمیرات و توسعه شبکه، جریان گاز در ضلع شرقی خیابان جانبازان (کوچه‌های شهید خسرو مالکی، مطهری، ورپشتی، نستوه و یزدانی) از ساعت ۸ تا ۱۸ قطع است.
از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دو اطلاعیه از قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق
  • بلاهایی که پسماندهای پلاستیکی بر سر زمین می‌آورد
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان