Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مدير شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان گفت: طرح هادي شهر تازيان پايين بندرعباس پس از ارجاع دفتر فني استانداري به مشاور و هم چنين نشست هاي متعدد کميته کارشناسي و اصلاحات، به تاييد و تصويب کارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان رسيد.

به گزارش ايرنا، رستم گوراني روز شنبه در نشست بررسي طرح هادي شهر تازيان پايين افزود: به علت همجواري شهر تازيان پايين با بندرعباس مرکز استان هرمزگان، تهيه طرح هادي شهري براي اين منطقه از اهميت بالايي برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: تازيان پايين از شهرهاي زير 25 هزار نفر استان هرمزگان است که طبق سرشماري سال 95 افزون بر 2 هزار و 833 نفر جمعيت دارد و پيش بيني مي شود در سال 1403 با افزايش سه و نيم درصدي به 4 هزار نفر برسد.
وي بيان داشت: مساحت محدوده شهر ياد شده 152 هکتار پيش بيني شده که مساحت 606 هکتار معادل 3 و 9 برابري محدوده به عنوان حريم شهر در نظر گرفته شده است.
مدير شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازي هرمزگان اظهارداشت: طرح هادي در راستاي برنامه توسعه و عمران شهري است که براي شهرهاي زير 2 هزار نفر با نام طرح جامع و تفضيلي اجرايي مي شود.
گوراني ادامه داد: در طرح جامع و تفضيلي، کاربري زمين هاي شهري، خيابان ها و يا ضوابط ساخت و ساز بر مبناي اصول شهر سازي مشخص مي شود.
وي اضافه کرد: هم چنين در اجراي اين طرح، استراتژي کلان شهري با رويکرد هايي مانند کشاورزي، صنعتي، ترافيکي و غيره مشخص مي شود.
تازيان پايين، شهري از توابع بخش مرکزي شهرستان بندرعباس واقع در استان هرمزگان است که در تاريخ 11 بهمن سال 91 به طور رسمي تبديل به شهر شد.
7195/ 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد