Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:00:11 GMT

ادامه سیاست های آمریکا به فروپاشی بلوک غرب می انجامد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۳۵۷

ادامه سیاست های آمریکا به فروپاشی بلوک غرب می انجامد

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای شهر هشتگرد استان البرز افزود: اگر سیاست های کاخ سفید به این شکل استمرار یابد، به طور قطع ایالات متحده آمریکا به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروری سابق مبتلا خواهد شد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به تحرکات آمریکا در قبل و پس از پیروزی انقلاب پرداخت وگفت: ایران در زمان طاغوت نگهبان منافع آمریکا در منطقه بود که با پیروزی انقلاب این منافع به مخاطره افتاد و دشمنی آمریکا از همان زمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از 23 بهمن 57 آمریکا در صدد براندازی جمهوری اسلامی بود و با عناوین و روش های مختلفی این دشمنی خود را َآشکار کرد.
پوردستان گفت: امروز توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی به شیوه های مختلف ادامه دارد که نمونه بارز آن ایجاد گروه های تکفیری در منطقه ، جنگ بیو تروریسم و جنگ اقتصادی است.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اصلی ترین وظیفه قشرهای مختلف جامعه را تبعیت از فرمانده کل قوا برای عبور از این دوره پر فراز و نشیب بیان کرد.
در مراسم یادواره شهدای شهر هشتگرد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم و مسئولان حضور داشتند.
راویان دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطرات خود از رویدادهای 8 سال جنگ تحمیلی پرداختند.
7411/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب خانواده های معظم شهدا مسجد جامع آمریکا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد